Gjest Avstandsforelska Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Jeg er blitt kjempe avstandsforelska i en gutt på jobben. Har kun sagt hei til han et par ganger, men aldri prata noe med han. Har liksom ikke noe å snakke med han om, pluss at han hører til et annet team. Så om jeg skal ha en god grunn til å prate med han så må det være jobb-relatert liksom. Men problemet er at jeg heller ikke tør å snakke med han! Jeg klarer ikke se han i øynene lenger for da blir jeg helt forfjamsa og mister helt konsentrasjonen! I starten så turte jeg stirre han rett i øynene. Det virka som at han plukka opp hintene for han gikk forbi meg flere ganger og så på meg med et lite smil om munnen. Det var som at "det lå i luften" på en måte. Men nå.. Nå ser han ikke på meg lenger og virker som at han ikke liker meg lenger (om han noen gang likte meg da) Tror kanskje det kommer av at jeg virker uinteressert i han i og med at jeg ikke tør å se på han lenger på den samme måten jeg pleide. Pluss at når han kommer bort for å snakke med kompisen sin på mitt team så snur jeg meg vekk og ikke tør å snakke med han. Det er kun fordi hjertet mitt banker så fort og jeg blir veldig nervøs osv.. Jeg skvetter skikkelig når han dukker opp! Er veldig opprørt nå kjenner jeg.. Vil ikke at han skal tro at jeg ikke liker han, for det gjør jeg!!!! Tenker på han hele tiden.. Har så lyst til å stoppe han opp når han går forbi meg ute, når vi er alene eller noe sånt, og bare si det rett ut!! Noen tips? Og hvordan hadde dere reagert om en jente på jobben hadde stoppet deg opp og sagt ting som "jeg liker deg veldig godt" eller noe sånt? Uten at dere hadde prata noe særlig sammen? Jeg er desperat etter råd.. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Neste gang du går forbi fyren stopper du opp og smiler til han. Så sier du "Lyst å finne på noe en dag?" enten sier han ja, ellers så har han dame. Skulole lat skjære seg og du lsnker du skulle dø, så har du i alle fall oppnådd å ikke kste bort mer tid på en random guy. Da er du klar for neste mye kjappere Lenke til kommentar
Gjest Bra ;) Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Faktisk en av brutal_mann sine snille innlegg jo Lenke til kommentar
Malteaser Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Dunk borti han med vilje også sier du "oi unnskyld, gikk det bra?" eller noe sånnt. Snak med han først ikke bare bus ut at du liker han, da blir han mest sannynlig redd Men jeg føler med deg! Har akkurat samme følelsen for tida, så du er ikke alene Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Jeg tror grunnen er at han ser håpløsheten i hva som skjer. Ingen av dere tør å spørre hverandre ut, og dermed gir han det opp. Jeg tror egentlig ikek at det har noe med at han ikke liker deg, det er bare at han har gitt deg opp. Hvis du spør han ut vil han nok sannsynligvis si ja, og du kan få til noe. Hvis du ikke spør han ut vil ingenting skje. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Her må du bare trosse angsten din og ta sjangsen. Etter som dere begge er i en jobbsituasjon, så trenger dere jo begge en kaffe/te-pause i ny og ne. Gå til han, og spør om han trenger en kort pause, og ta en kaffe sammen. Går det bra, kan du høre om dere skal finne på noe utenfor jobben også. Men vær direkte med tydelige hint. Vi gutta er så ufattelig dårlige til å ta subtile hint og beskjeder. Det eneste vi er veldig flinke til å plukke opp, er hvis vi blir ignorert. Så hvis du ikke gir han litt øyekontakt en gang, så er han nok rimelig sikker på at du ikke er intressert. Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå