FM Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Det nye minianlegget fra Cambridge kommer med CD-spiller, radio og dokkingstasjon for Ipod. Les mer Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 One-logoen var virkelig dekorativ Lenke til kommentar
-= El Diablo =- Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Hvorfor MÅ alt være spesialtilpasset de evinnelige iCodene? Hva med å ihvertfall få velge docking til flere avspillere som ekstra tilbehør? Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Hvorfor MÅ alt være spesialtilpasset de evinnelige iCodene? Hva med å ihvertfall få velge docking til flere avspillere som ekstra tilbehør? Minijackinngang, SDkortleser, og usb? Det jeg lurer på er om den kan kobles til min allerede innkjøpte cambridge forsterker. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Ikke har jeg ipod og heller kjøper jeg meg aldri det. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Ikke har jeg ipod og heller kjøper jeg meg aldri det. Det følte du var relevant i en tråd om Cambridge sitt nye produkt? Lenke til kommentar
morten_b Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Om Cambridge har klart å kombinere GOD lyd i et produkt med minnekortleser og USB må vel dette være et glimrende produkt selv for de som ikke har ipod Lenke til kommentar
mandela Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hvorfor MÅ alt være spesialtilpasset de evinnelige iCodene? Hva med å ihvertfall få velge docking til flere avspillere som ekstra tilbehør?Enig, proprietære tilkoblinger kunne med fordel vært ekstrautstyr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg