GamerBoi Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 (endret) Heisann Prøvde å finne en samletråd for billige ds spill for å poste denne. No luck... Uansett, det er ikke lenge til det glimrende spillet Chrono Trigger kommer til Europa. Fant da spillet til utrolige £ 15 hos Play. Det har release 6 februar. http://www.play.com/Games/DS/4-/6664179/Ch...er/Product.html Endret 26. januar 2009 av GamerBoi Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Takker for tilbudet, men ligger en fin samletråd for billige Wii-spill litt nede på sida =) Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Forskjell på wii og ds da.. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Ser ut til å være en feil. På siden du linket til kommer den opp som 14,99, men når jeg klikket på "kjøp" havnet den i handlekurven til 24,99. Flaks hvis du faktisk fikk den til halv pris. Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 *host*DS-Xtreme*host host*... Lenke til kommentar
GamerBoi Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) Ser ut til å være en feil. På siden du linket til kommer den opp som 14,99, men når jeg klikket på "kjøp" havnet den i handlekurven til 24,99. Flaks hvis du faktisk fikk den til halv pris. Ser at de har satt opp prisen nå. Jeg fikk heldigvis bestilt i tide... Da kan mod slette denne, elles kan jo andre poste nye go' priser dersom det er ønskelig. Edit: Endret emnetittel. Endret 26. januar 2009 av GamerBoi Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Sorry, leste Chrono Trigger til DS, bestilte det og klarte alikevel å klage på at det ikke havnet i billige Wii-spill-tråden Tilbud på hjernetrim til hjernen hos Play.com Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Ser ut til å være en feil. På siden du linket til kommer den opp som 14,99, men når jeg klikket på "kjøp" havnet den i handlekurven til 24,99. Flaks hvis du faktisk fikk den til halv pris. Ser at de har satt opp prisen nå. Jeg fikk heldigvis bestilt i tide... Jeg saksøker deg herved for 250 kroner. Vi kan komme til utenomrettslig enighet ved at du sender meg spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå