magiQ Skrevet 24. januar 2009 Skrevet 24. januar 2009 (endret) Har et lite problem med Need for Speed III: Hot Purcuit... Når jeg setter disc'en inn i cdrom'en, kommer det opp det vanlige, med at jeg kan velge mellom "install" "ReadMe" osv.. Når jeg da velger "install", lukkes det vinduet. Etter det skjer det ingenting. Installasjonsprogrammet kommer heller ikke opp "/ Noen som vet hva jeg kan gjøre? EDIT: skriveleif. Endret 24. januar 2009 av Liiland
mocka Skrevet 24. januar 2009 Skrevet 24. januar 2009 Prøv å starte rett fra setup filen ved å høyreklikke på CD-ROM'en i Min Datamaskin og velg eksplore.
vesleengen Skrevet 24. januar 2009 Skrevet 24. januar 2009 dytta inn mitt eksemplar av spillet på min xp pro og den funka fett... og på vista maskina satt jeg den bare i "kjør i win xp modus" og da funka den der også...
magiQ Skrevet 24. januar 2009 Forfatter Skrevet 24. januar 2009 Prøv å starte rett fra setup filen ved å høyreklikke på CD-ROM'en i Min Datamaskin og velg eksplore. Funker ikke det heller "/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå