Gå til innhold

Fjernkontroll til D200

Anbefalte innlegg

Jeg har et Nikon D200, og skulle gjerne hatt trådløs fjernkontroll til denne, men finner det ikke noe sted på nettet. Leste et sted at det ikke kunne brukes trådløse fjernkontroller til D200 uten å kjøpe annet ekstrautstyr, er dette riktig?

Er det i såfall noen som vet om et annet billig alternativ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan prøve med en del av støvsugeren din. Skal visst fungere utmerket til akkurat ditt bruk! Søk på google, husker ikke helt hvor jeg fant det, men passet vell ypperlig til fjernkontroll til kamera.

Når jeg tenker meg om måtte det visst være KLP på kameraet for det funker tho..

Lenke til kommentar
Dealextreme.com har en variant til bl.a. D200. Finnes >her< og koster $21.36 inkl. frakt.

Den hørtes jo grei ut :) veeldig grei pris i hvertfall. Hvis jeg ikke finner no annet tilsvarende, så taper jeg i hvert fall ikke mye på å teste ut denne.

Du kan prøve med en del av støvsugeren din. Skal visst fungere utmerket til akkurat ditt bruk! Søk på google, husker ikke helt hvor jeg fant det, men passet vell ypperlig til fjernkontroll til kamera.

Når jeg tenker meg om måtte det visst være KLP på kameraet for det funker tho..

Hehe, tror ikke jeg skal begynne å dra ut ting av støvsugeren for å bruke til kameraet XD Er stor sjangse for at jeg ikke lykkes for å si det sånn :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...