Zobra Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Jeg har et Nikon D200, og skulle gjerne hatt trådløs fjernkontroll til denne, men finner det ikke noe sted på nettet. Leste et sted at det ikke kunne brukes trådløse fjernkontroller til D200 uten å kjøpe annet ekstrautstyr, er dette riktig? Er det i såfall noen som vet om et annet billig alternativ? Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Dealextreme.com har en variant til bl.a. D200. Finnes >her< og koster $21.36 inkl. frakt. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Du kan prøve med en del av støvsugeren din. Skal visst fungere utmerket til akkurat ditt bruk! Søk på google, husker ikke helt hvor jeg fant det, men passet vell ypperlig til fjernkontroll til kamera. Når jeg tenker meg om måtte det visst være KLP på kameraet for det funker tho.. Lenke til kommentar
Zobra Skrevet 24. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2009 Dealextreme.com har en variant til bl.a. D200. Finnes >her< og koster $21.36 inkl. frakt. Den hørtes jo grei ut veeldig grei pris i hvertfall. Hvis jeg ikke finner no annet tilsvarende, så taper jeg i hvert fall ikke mye på å teste ut denne. Du kan prøve med en del av støvsugeren din. Skal visst fungere utmerket til akkurat ditt bruk! Søk på google, husker ikke helt hvor jeg fant det, men passet vell ypperlig til fjernkontroll til kamera. Når jeg tenker meg om måtte det visst være KLP på kameraet for det funker tho.. Hehe, tror ikke jeg skal begynne å dra ut ting av støvsugeren for å bruke til kameraet XD Er stor sjangse for at jeg ikke lykkes for å si det sånn Lenke til kommentar
magneska Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Dealextreme.com har en variant til bl.a. D200. Finnes >her< og koster $21.36 inkl. frakt. Jeg hadde en helt lik en fra phottix. Fungerte utmerket med svært god rekkevidde. Lenke til kommentar
Zobra Skrevet 24. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2009 Jeg hadde en helt lik en fra phottix.Fungerte utmerket med svært god rekkevidde. Så bra Da regner jeg med at jeg bestiller en slik. Lenke til kommentar
mar1u5 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 "Mega cleon" virker rimelig kurrant: http://cgi.ebay.co.uk/Mega-Cleon-Wireless-...1713.m153.l1262 Video: Har 1 på vei i posten til mitt D300. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå