Spreeky Skrevet 29. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2009 Hva med å bare BETALE for Gull?Eventuelt bare lag deg en ny Live-bruker, så får du en måned gratis. Helt enig, slutt å bitch om gratis koder. sign up for xbox live. 13 mnd koster 287 kroner. skjønner ikke helt problemet. Hvor koster det 287kr? Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 mest sannsynelig på en webside som deler ut koder etter at du har betalt dem, eller fra utenlandske spill nettbutikker... Lenke til kommentar
SAS1984 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Ang. "48 hours gold trial" kort.. Jeg har 10 slike kort, som har medfølgt eldre spill jeg har kjøpt gjennom tidene (Rainbow Six Vegas 1, Gears 1 ++).. Så jeg bestemte meg for å skrape dem, og få "gull-tiden" ut av det... Det er tross alt 2/3 måneds gull-medlemskap, totalt. Problemet er, at ingen av dem funker.. Får IVALID CODE på samtlige av dem (Ja, de er helt nye, nettopp skrapet.. Og ja, kodene er korrekt tastet inn).. Irriterer ganske mye.. Kan det være slik at de er "gått ut på dato", eller noe annet teit som MS måtte finne på? Lenke til kommentar
no1 Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Hvorfor funker det ikke å lage ny bruker med 1 måned trial? :/ utrolig kjipt as.. Hvis noen har 48 trial til overs please send på pm. Jeg må nesten teste den nye map packen til l4d... Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Jeg tror de 48 timers prøve-kodene kun funker på accounter som ikke allerede har gullmedlemskap. Er ikke helt sikker på det, men virker mest sannsynlig ut for meg. får nemlig også "invalid code" da jeg skriver in 48 timers koder. Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Hvor koster det 287kr? 313 kr hos jasper med dagens euro-kurs... Har kjøpt fra han selv, er pålitelig. Fikk koden innen 6 timer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå