Spreeky Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Noen som har 48 Hour Gold Trial? Har lyst til å prøve ut Gears of War 2 på nettet. Lenke til kommentar
Lasseasdf Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Noen som har 48 Hour Gold Trial? Har lyst til å prøve ut Gears of War 2 på nettet. spill i helgen? kan vel spille online da Lenke til kommentar
Spreeky Skrevet 24. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2009 Noen som har 48 Hour Gold Trial? Har lyst til å prøve ut Gears of War 2 på nettet. spill i helgen? kan vel spille online da er det gratis å spille online i helgene? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 (endret) Eh, nei? Det er vel ikke gratis i helgene. Men du kan jo alltids søke etter 48h trail på ebay f.eks., eller enda enklere, lage deg en ny LIVE-bruker slik at du automatisk får 1 måned gratis LIVE Gull. Bare lag en bruker med masse tall som navn. Er så lei av at alle skal absolutt lage tøffe brukernavn når de lager ny bruker en gang i måneden. Alle brukernavn blir da opptatt. Endret 24. januar 2009 av Steina Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 hadde vært fint ja hvis microsoft tok bort inaktive kontoer etter f.eks 1 år. Da hadde det vel blitt 5 millioner mindre live kontoer?? og da kunne de ikke ha skryta så jævli? Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 De sletter kontoer som er inaktive eller ikke har blitt betalt på et par måneder eller mer. Fikk iallefall mail fra de når jeg ikke hadde brukt live kontoen min på et par måneder for en stund tilbake hvor de skrev at hvis den ikke ble betalt/re-aktivert så ville den bli slettet Lenke til kommentar
Sny91 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 De sletter kontoer som er inaktive eller ikke har blitt betalt på et par måneder eller mer. Fikk iallefall mail fra de når jeg ikke hadde brukt live kontoen min på et par måneder for en stund tilbake hvor de skrev at hvis den ikke ble betalt/re-aktivert så ville den bli slettet Tror jeg ikke noe på. Pics or it didn't happend. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Haha, ja, "Betal 200kr til dette kontonummeret, ellers vil din bruker bli slettet. Hilsen «Microsoft»" Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 De sletter kontoer som er inaktive eller ikke har blitt betalt på et par måneder eller mer. Fikk iallefall mail fra de når jeg ikke hadde brukt live kontoen min på et par måneder for en stund tilbake hvor de skrev at hvis den ikke ble betalt/re-aktivert så ville den bli slettet Tror jeg ikke noe på. Pics or it didn't happend. jeg ble banna helt jeg fornya gold medlemskape mitt.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Men du stengte VISA kortet ditt, noe som får enhver bedrift til å se rart på deg. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 hva så? det ble stengt i nov 08 og medlemskapet var helt til des 08 så jeg forsatt hadde en måne igjen av medlemskape. Jeg hadde ikke sakt at jeg skulle forsette medlemskapet da det forige var over til MS Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 En stengt kort er et kort som kan være tatt av andre og som kan brukes mot eieren. Jeg ser for meg at MS stengte kontoen din for å beskytte den. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Medlemskapet stopper jo ikke av seg selv. Hvis du først abonnerer på en måned, så vil det abonnementet fortsette helt til du ringer de og sier at du vil stoppe det. Og ja, jeg synes det er helt idiotisk. Jeg tipper de sperret kontoen den da når de ikke fikk trukket deg for penger for medlemskapet som fremdeles var aktivt. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Ja det er helt idiotisk, og hvordan skulle jeg vite det Stemmer det Lenke til kommentar
Oook Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) Jeg lagde meg nettopp en ny konto, men får ikke tilbud om 1 gratis måned med xbox-live. Edit: Nevermind. Endret 25. januar 2009 av Oook Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Mulig du har allerede har fått tak i LIVE men jeg har 48 timers LIVE her som bare står og støver som du gjerne kan få Lenke til kommentar
Spreeky Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2009 Mulig du har allerede har fått tak i LIVE men jeg har 48 timers LIVE her som bare står og støver som du gjerne kan få Tar gjerne imot. Tusen takk Lenke til kommentar
Spreeky Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2009 Jaha. Er det noen som har 48 timers Gold Trial de kan gi? Send melding Lenke til kommentar
Steina Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Hva med å bare BETALE for Gull? Eventuelt bare lag deg en ny Live-bruker, så får du en måned gratis. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Hva med å bare BETALE for Gull?Eventuelt bare lag deg en ny Live-bruker, så får du en måned gratis. Helt enig, slutt å bitch om gratis koder. sign up for xbox live. 13 mnd koster 287 kroner. skjønner ikke helt problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå