Gå til innhold

48 Hour Gold Trial

Spreeky

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eh, nei? Det er vel ikke gratis i helgene.

Men du kan jo alltids søke etter 48h trail på ebay f.eks., eller enda enklere, lage deg en ny LIVE-bruker slik at du automatisk får 1 måned gratis LIVE Gull.

Bare lag en bruker med masse tall som navn. Er så lei av at alle skal absolutt lage tøffe brukernavn når de lager ny bruker en gang i måneden. Alle brukernavn blir da opptatt.

Endret av Steina
Lenke til kommentar

De sletter kontoer som er inaktive eller ikke har blitt betalt på et par måneder eller mer. Fikk iallefall mail fra de når jeg ikke hadde brukt live kontoen min på et par måneder for en stund tilbake hvor de skrev at hvis den ikke ble betalt/re-aktivert så ville den bli slettet

Lenke til kommentar
De sletter kontoer som er inaktive eller ikke har blitt betalt på et par måneder eller mer. Fikk iallefall mail fra de når jeg ikke hadde brukt live kontoen min på et par måneder for en stund tilbake hvor de skrev at hvis den ikke ble betalt/re-aktivert så ville den bli slettet

Tror jeg ikke noe på. :nei:

Pics or it didn't happend.

Lenke til kommentar

Tror jeg ikke noe på. :nei:

Pics or it didn't happend.

jeg ble banna helt jeg fornya gold medlemskape mitt.. :hrm:

Lenke til kommentar

Medlemskapet stopper jo ikke av seg selv.

Hvis du først abonnerer på en måned, så vil det abonnementet fortsette helt til du ringer de og sier at du vil stoppe det.

Og ja, jeg synes det er helt idiotisk.

Jeg tipper de sperret kontoen den da når de ikke fikk trukket deg for penger for medlemskapet som fremdeles var aktivt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...