ekwathne Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Jeg er på utkikk etter Silverstone Temjin TJ07 med vindu. Noen som vet om norske nettbutikker som selger med vindu? På prisguide.no finner jeg bare uten vindu. mvh ekwathne Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Har lettet litt rundt og fant denne, ellers fins en rekke utenlandske sider som har den ihvertfall. TJ07B-W er navnet på kabinettet vist du skal ha den svart med vindu, eventuelt bytte "B"en med "S" vist du skal ha sølv kabinett. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 Huff det var dyrt i forhold til vanlig versjon! Får titte litt på utenlandske sider da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 er som regel ganske smertefritt og bestille fra f.eks. england. du kan jo også sjekke opp med nabolandene! Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Er jo ikkje vanskelig å mekke inn et vindu om man har verkttøy til det Man kjenner altids noen som har verkttøy til å skjære ut, og vindu kan man få kjøpt mange plasser. Har tj07 selv, men synes det er litt for fjortis med vindu i kabinetter Lenke til kommentar
kimosabi Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Er jo ikkje vanskelig å mekke inn et vindu om man har verkttøy til det Man kjenner altids noen som har verkttøy til å skjære ut, og vindu kan man få kjøpt mange plasser. Har tj07 selv, men synes det er litt for fjortis med vindu i kabinetter Tja, greit å kunne se vann-nivå etc. hvis man har innvendig system, uten å ta av sidepanelet hver gang. Det store vinduet på TJ07 ser bare dumt ut så jeg lager selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå