sigg92 Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 jeg bruker tven som pc skjerm noen ganger men jeg får ikke riktig oppløsning. jeg bruker hdmi kabel. når jeg brukte vga kabel fikk jeg riktig oppløsning. jeg trenger 1350* 1024 tror jeg det var. noe i den oppløsningen ivertfall. hva skal jeg gjøre?? har prøvd å opdatere driveren men det funka ikke. tven jeg bruker er en toshiba 26tommer med hdmi Lenke til kommentar
CCola Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Blir det for stort? For smått? Har du: - Stilt vanlig på TV? Altså "wide, 16:9" osv? - Klonet skjermen? - Og hvordan skjermkort har du? Om du har nVidia må du gå inn på "nvidia" kontrollpanel, og stille oppløsningen der. Lenke til kommentar
sigg92 Skrevet 24. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2009 Blir det for stort? For smått? Har du: - Stilt vanlig på TV? Altså "wide, 16:9" osv? - Klonet skjermen? - Og hvordan skjermkort har du? Om du har nVidia må du gå inn på "nvidia" kontrollpanel, og stille oppløsningen der. det blir for stort og jeg har prøvd å gå inn på nvidia kontrollpanel men den riktige oppløsningen ligger ikke der.. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Blir det akkurat så stort at du ikke får verktøylinjene rundt? Isåfall må du bruke powerstrip for å få det til å passe perfekt. Det er iallfall sånn på de fleste Panasonic TV'ene. NB! Vær forsiktig når du bruker Powerstrip siden det "bryter alle lover" og tvinger oppløsningen til det du vil at den skal være. Lenke til kommentar
sigg92 Skrevet 24. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2009 Blir det akkurat så stort at du ikke får verktøylinjene rundt? Isåfall må du bruke powerstrip for å få det til å passe perfekt. Det er iallfall sånn på de fleste Panasonic TV'ene. NB! Vær forsiktig når du bruker Powerstrip siden det "bryter alle lover" og tvinger oppløsningen til det du vil at den skal være. ja.. det blir akkurat sån at jeg ikke får se oppgavelinjen under.. men hvor får jeg tak i powerstrip?? Lenke til kommentar
CCola Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Først går du inn på www.google.com. Det trykker du inn i nettleseren din. Slik: Etterpå søker du. Google er en søkemotor som søker over aktuelle sider på internett. Røff beskrivelse. Det gjør du ved å skrive i linjen som kommer opp etter du har søkt på www.google.com. Skriv inn powerstrip download. Slik: Deretter finner du masse resultater fra søket ditt, med de mest aktuelle øverst. Velg en du mener ser bra ut. Jeg valgte øverste, og deretter velger du "download". Slik: Good luck! Sorry for ironi. Alkohol+forum er aldri helt bra. ^^ Lenke til kommentar
sigg92 Skrevet 24. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2009 ok.. jeg har lasta det ned men jeg skjønner ikke en dritt av hva jeg skal gjøre der:P hjelp!! Lenke til kommentar
CCola Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 (endret) Der kan ikke jeg hjelpe deg, men WARNING! Som sagt tidligere, vær forsiktig. Du kan risikere å få brannmerker på både tarmer og ben.. Endret 24. januar 2009 av CCola Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Der kan ikke jeg hjelpe deg, men WARNING! Som sagt tidligere, vær forsiktig. Du kan risikere å få brannmerker på både tarmer og ben.. denne er bedre:D http://letmegooglethatforyou.com/?q=powerstrip Lenke til kommentar
CCola Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Hehe, den var faktisk litt kul ^^ Egenprodusert vare derimot.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå