anaconda Skrevet 24. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2009 Jeg får aldri sjampo til å skumme ordentlig ved første vask. Hvis jeg vasker håret en andre gang, så får jeg skikkelig skum. Gjør jeg noe galt? Eller er det håret mitt? Dette gjelder alle sjampoer jeg har prøvd. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 24. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2009 Det er vell fordi håret ditt ikke er vått nok. skjer hos meg også. Lenke til kommentar
deu Skrevet 24. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2009 Har du fett hår? I så fall kan dette være grunnen. Lenke til kommentar
Khlysti Skrevet 24. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2009 Opplever det samme ved bruk av voks/gelé. Første vask fjerner en del av det, dermed kan shampoo'en fungere med håret direkte; og derfra skumme ;D Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 24. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2009 Det er slik du skal bruke sjampo, vaske det to ganger. Først tar du en teskje og ikke noe mer, og gnir inn. Da vil du ikke få noe særlig skum. Dette brytter opp fibre av voks, støv og skitt i håret ditt. Så tar du en ny teskje og gnir godt inn, da først får du ordentlig skum. Da fjerner du resterende urenheter i dybden og får ut alt. Med mindre du bruker Dax. Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 24. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2009 Har aldri vurdert å ta med teskje inn i dusjen. Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 24. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. januar 2009 Bruker ikke voks, så det er ikke det. At sjampoen ikke skummer på første vask, betyr det at jeg er nødt å vaske håret 2 ganger? Blir ikke håret rent hvis jeg bare vasker det 1 gang? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 24. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2009 Det høres ut som om håret blir i overkant fett mellom hver hårvask:) Lenke til kommentar
DesertRose Skrevet 24. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2009 (endret) Det er vanlig at det ikke skummer første gang, men andre gang skummer det. Det kan være feks stylingsprodukter eller smuss. Derfor anbefales det at man vasker håret 2 ganger når man dusjer. Det er helt vanlig og ikke noe galt med håret. Endret 24. januar 2009 av DesertRose Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 24. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2009 Det er slik du skal bruke sjampo, vaske det to ganger. Har du kilder på dette? Har aldri hørt noe om det før. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 24. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2009 Det er slik du skal bruke sjampo, vaske det to ganger. Har du kilder på dette? Har aldri hørt noe om det før. Ja, jeg har kilder på dette. De kaller seg visst for "frisører". Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 24. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2009 Hvis du vasker håret ofte/ikke bruker heavy produkter holder det nok med en gang. Tror det er relativt individuelt. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 24. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2009 Jeg har alltid vasket håret to ganger med sjampo. Merker godt selv at jeg får lite nytte av vasken ved å bare vaske håret en gang. Jeg vet derimot av enkelte som synes det funker like greit å vaske det bare én gang, så mulig dette varierer litt fra person til person (eller hår til hår). Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 24. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2009 Jeg får alltid skum og ønsket resultat ved 1 vask. Unntatt om jeg har noe i håret. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 25. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2009 Man får skum første gang hvis man bruker ganske mye sjampo om gangen. Men dette rengjør ikke like godt som gjennomvasking to ganger med mindre doser. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 25. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2009 Dersom sjampoen ikke skummer første gangen du vasker håret, må du vaske det en gang til for at det skal bli helt rent Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå