steinrr Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Canon EOS 20D, Canon EF-S 17-85, 64mm, 1/3@32, ISO 100 Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Bevegelsesuskarphet og diffraksjon i hellig harmoni ser dette ut som, og det er fint. Det er kreativt tenkt å strekke linjene på den måten. Jeg har gjort det selv med hell, og dette var også brukbart. Det er ikke spesielt spennende, og tittelen suger - men det er likevel en fin effekt. Lenke til kommentar
Ageurk Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Kunstrisk er for meg det rette ordet her.. Liker slike bilder, det er dekorativt uten å være for avansert. Du har en "søyle" 1/5 fra høyre side, denne blir litt dominant og bryter litt med resten av bildet i mine øyne. Ellers ser jeg det er på tide med en sensorrens Lenke til kommentar
Anew Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) Jeg syns dette var forholdsvis vellykket, ukomplisert og greit - noe man fort kunne funnet på IKEA (og de har mye fint på IKEA). Du har funnet det rette motivet for å få det til å fungere tålelig bra, men du kan nok med fordel raffinere teknikken litt mer. Men slett ikke verst. Endret 26. januar 2009 av Anew Lenke til kommentar
Coneunofax Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Må si meg enig med de andre her. Fint bilde. Jeg hadde ikke hatt noe imot å ha et slikt på veggen. Du kunne kanskje fått med litt mer av den lyse delen, men det er pirk. Det er også litt spennende at det ikke tilfredstiller nysgjerrigheten. Jeg har ikke noe å si på navnet, synes ikke det er så gærent. Ofte blir det mye pirk når et bilde virker tilfeldig og ikke følger visuelle regler, men her fungerer det, siden bildet er så simpelt. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Ah, dette er veldig behagelig å hvile øynene på. Kunne godt tenkt meg å hatt dette på veggen. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Dette liker jeg svært godt. Bildet virker ikke å ha noe budskap, men det er kanskje ikke nødvendig? Det jeg liker er linjene og tonene, de fungerer svært godt og skaper et estetisk sett svært tilfredstillende motiv. Dette likte jeg. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Knallfint! Likte spessielt de to trærne, på høyre og venstre side. Send det til Ikea, og hør hva de sier! Jeg ville i hvert fall ha printet det ut om jeg var deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå