Gå til innhold

BK: Messy Canvas

steinrr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bevegelsesuskarphet og diffraksjon i hellig harmoni ser dette ut som, og det er fint. Det er kreativt tenkt å strekke linjene på den måten. Jeg har gjort det selv med hell, og dette var også brukbart. Det er ikke spesielt spennende, og tittelen suger - men det er likevel en fin effekt.

Lenke til kommentar

Kunstrisk er for meg det rette ordet her..

Liker slike bilder, det er dekorativt uten å være for avansert.

Du har en "søyle" 1/5 fra høyre side, denne blir litt dominant og bryter litt med resten av bildet i mine øyne.

Ellers ser jeg det er på tide med en sensorrens ;)

Lenke til kommentar

Jeg syns dette var forholdsvis vellykket, ukomplisert og greit - noe man fort kunne funnet på IKEA (og de har mye fint på IKEA). Du har funnet det rette motivet for å få det til å fungere tålelig bra, men du kan nok med fordel raffinere teknikken litt mer. Men slett ikke verst.

Endret av Anew
Lenke til kommentar

Må si meg enig med de andre her. Fint bilde. Jeg hadde ikke hatt noe imot å ha et slikt på veggen. Du kunne kanskje fått med litt mer av den lyse delen, men det er pirk. Det er også litt spennende at det ikke tilfredstiller nysgjerrigheten. Jeg har ikke noe å si på navnet, synes ikke det er så gærent. Ofte blir det mye pirk når et bilde virker tilfeldig og ikke følger visuelle regler, men her fungerer det, siden bildet er så simpelt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...