TRD4U Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 (endret) Fikk nylig tak i en Dell Optiplex GX150. Maskinen mangler prosessor, og nå lurer jeg på hva som passer? Hovedkortet har Socket 370, og da jeg prøvde med en Intel Celeron 466MHz, fikk jeg ingen respons. (Kun et gult lys i på-knappen for kjennere) Jeg har funnet en Intel Pentium 3 på 1GHz på QXL.no, men vil den passe? Takk for all hjelp! Endret 24. januar 2009 av TRD4U Lenke til kommentar
TRD4U Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Da må jeg takke all dere som har kommet med sin mening i denne saken. Ellers kan jeg komme med en liten oppdatering til alle dere rundt i de tusen hjem jeg VET er spent på hvordan det går med OptiPlex-maskinen. Jeg kjøpte prosessoren jeg linket til, og det fungerte ypperlig! Maskinen kjører når XP som en drøm og er tidenes beste Diskusjon.no surfe-doning (Kanskje et nytt ord? ) Lenke til kommentar
eXclusive1337 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 hahahahah... jeg skaffa også en PC, men med 775 socket, og det kom slikt lys forran på PCn.. Jeg prøvde alt, og bytte prosessor, ram, og alt, men den var død... kasta den ut av bilen vell og merke xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå