steinrr Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Canon EOS 20D, Canon EF-S 10-22, 19mm, 1/[email protected], ISO 100 Lenke til kommentar
bjornast Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Mye himmel her som ikke tilfører noen ting annet enn ubalanse i bildet. Kutt toppen slik at horisonten kommer 1/3 ned fra toppen så blir det mer balanse tror jeg. Virker også som at det er en smule skjevt. Er det bare skjermen min som lurer meg, eller er det litt mangel på skarphet her? På den positive siden, så har du plukket opp en del fine figurer. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 (endret) Jeg synes ikke balansen er så voldsomt ute at det plager meg. Jeg gleder meg heller over en samling fine former og figurer. Litt tomt og litt uteknisk, men det er vel litt av det jeg liker. Men jeg tror kanskje jeg liker at det hadde vært stilig med toycam, som er det eneste som snurrer i hodet mitt for tiden. Endret 24. januar 2009 av PMnormal Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Fine former og konturer, dog jeg skulle gjerne sett ett med adskillig mindre blender slik at steinene i forgrunnen kom mer i fokus. Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Meget pent bilde. Synes det ble litt mye himmel, samt at horisonten virker litt skev. Synes ideen er god og bra gjennomført. Skarpheten er vel tilsiktet mht tittelen på bildet - og jeg synes den fungerer som virkemiddel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå