Andre88no Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Ja jeg skal kjøpe meg en 46" som jeg skal ha til til film og serier osv, skal kobbles til pcen og anlegg. jeg er litt usikker på hvilke jeg skal kjøpe, jeg vill helst holde meg til under 13-14000kr (inkulder frakt). Så lurer jeg også på hva som lønner seg av å gå i butikk (fysisk ) eller om det er billigere og kjøpe fra nettbutikk og få den tilsendt. noen erfaring med dette? så noen som har noen tips om en bra 46" og om jeg bør gå for internet butikk elelr vanlig? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Vel du får den rimeligste skjermen via nett og i 46 så sparer du fort 3-4000,- på samme skjerm og jeg ville kjøpt denne. https://prisguiden.no/product.php?product_id=95276 Lenke til kommentar
SirElectron Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Helt enig med Jada-jada. Jeg har selv den samme TV'en og er stor fornøyd. Det eneste problemet jeg kan tenke på er at den har ultra clear panel, noe som vil si at hvis tv'en står i et lyst rom så vil du få en speil refleksjon. Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Rommet kan jo være lyst uten at det blir refleksjoner. Så lenge du ikke har en lyskilde som stå rett mot TVen vil det aldri bli et problem Lenke til kommentar
SirElectron Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Lyskilden behøver ikke å gå rett mot tv'en. Hvis jeg ser på tv og solen treffer meg eller noe bak meg, så ser jeg megselv evt det som er bak meg ganske tydelig i tv'en. Kun når det er mørkt på tv'en selvfølgelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå