bjalle Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Jeg fikk endelig min sony g520 skjerm og var fornøyd med alt untatt tekstvisningen som ikke var skarp nok.Etter 2 dagers prøving fant jeg en feil ? på option i menyen kunne jeg velge expert mode for fargeinstilling,da kunne jeg stille RGB manuelt på lys og kontrast jeg satte kontrast som var på 100 ned til 75 og lys på 80 som var forhåndsinnstilt.Nå ble teksten mye bedre.Håper dette kan hjelpe andre misfornøyde g520 eiere.Har fått et helt suverent bilde etter at jeg gjorde dette. :smile: En liten rettelse jeg har kontrast på 95 og brightness på 37 Fargeinstillinger R G B brightness alle på 70 R G B contrast alle på 80 Dette gjorde susen for meg,(Mulig det er bare min skjerm som var fabrikkinnstilt med for sterke farger) Lenke til kommentar
AlexK Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Fint at du tipser oss. Skulle ha prøvd det trikset på min G420, hvis det ikke hadde vært for at jeg for lengst har solgt den pga. problemer med uskarp tekst. Lenke til kommentar
lobster Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 hmm rart, jeg har en G420 og kan ikek se at teksten er uskarp. Jeg kjører på 1280X1024 100mhz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå