gjgjgjtytyty Skrevet 24. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2009 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 24. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2009 Det kommer helt ann på hver enkelt selger. Når jeg handler så spør jeg som regel selgeren før jeg kjøper varen om han kan "fikse" tollgrensa under 200,-. Som regel så sender dem pakkene umerket. Eller i noen av mine tilfeller som brukte elektronikk deler. Lenke til kommentar
HellsBells Skrevet 18. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2009 Det kan være lurt å spørre om at de setter verdien til under tollgrensa i Norge, men dersom den verken har noen indikasjon på verdi eller kopi av kvittering i esken vil tollvesenet spørre om å få se dette.. Det går også ann å sende få det sendt til et postkontor i Sverige dersom du bor nærme grensa Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 18. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2009 De kan evnt. sende pakken som gave med verdi under 1000 spenn. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 18. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2009 Mye av det man kjøper på eBay er tollfritt, hvis man ser bort ifra klær og noen andre småting. Ellers så er det 25% .mva på ting med verdi over 200,- NOK såfremt det ikke er gave. Da er verdien på 1000,- NOk Hvis varens verdi er over nevnte summer så må man også betale .mva av evt. frakt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå