jajamensen Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 skulle spille litt skate i dag, og da ville selvfølgelig ikke xboxen min funka. har prøvd nesten alle spillene mine, men xboxen oppfatter ikke at spillet er inne. Hvem er det jeg skal saksøke? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Du skal søke etter saker hos Microsoft support Lenke til kommentar
Joakim_B Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Vil tro DVD-drevet er dødt. Reklamasjon, så lever inn på butikken du kjøpte den. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 (endret) Har slitt endel med samme problem. Hos meg kom spillene etter noen forsøk. Har ikke hatt problemet siden NXE-oppdateringen. Er usikker på om oppdateringen løste problemet mitt eller at problemet ble løst fordi jeg reiste opp 360-en min i forkant. Du kan jo prøve å reise opp din hvis den ligger. Er nok ikke noen varig løsning, men har da holdt noen måneder hos meg. Endret 24. januar 2009 av qweac Lenke til kommentar
jajamensen Skrevet 24. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2009 Takker for svar. tror jeg sender den inn til netshop. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 (endret) tror faktisk du ringer microsoft først siden det er de som har ansvaret for konsollen din! tlf: 800 14 174 Hvem er det jeg skal saksøke? er du amerikansk? Endret 24. januar 2009 av audi_a8 Lenke til kommentar
Kris Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Gjør som audi_a8 sier, send den til MS. Ikke send den til netshop, da tar det bare mye lenger tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå