staf Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 (endret) Jeg har en bærbar pc som er koblet på et trådløst nettverk og jeg lurer på om det er mulig å sjekke hva passordet er, som dere vet så står det XXXXX men mener å huske det gikk ann å se hva passordet er. Endret 24. januar 2009 av staf Lenke til kommentar
GasMask Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 (endret) Det er enklere å gå inn i routeren å sjekke hvilket passord du satt opp. Windows-tast + R -> CMD -> ipconfig Se på Standard Gateway, der står det ofte 192.168.0.1/192.168.1.1. Skriv å dette inn i nettleseren din. Hvis du sier hvilken router du har kan jeg kanskje hjelpe deg videre EDIT: Denne løsningen er bedre. Bare last ned og installer WirelessKeyView på den PCen som allerede er koplet til det trådløse nettverket, og finn ut passordet Endret 24. januar 2009 av GasMask Lenke til kommentar
staf Skrevet 24. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2009 Det er enklere å gå inn i routeren å sjekke hvilket passord du satt opp. Windows-tast + R -> CMD -> ipconfig Se på Standard Gateway, der står det ofte 192.168.0.1/192.168.1.1. Skriv å dette inn i nettleseren din. Hvis du sier hvilken router du har kan jeg kanskje hjelpe deg videre EDIT: Denne løsningen er bedre. Bare last ned og installer WirelessKeyView på den PCen som allerede er koplet til det trådløse nettverket, og finn ut passordet skal prøve, du skjønner jeg har fått passordet av husværten og han er bortreis så kan ikke få det til den nye pcen før han kommer tilbake, skal prøve den siste løsningen:) takk for svaret Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå