Gjest Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 (endret) F.E.A.R 2 Demo - Project Orgin Hei! Søkte på Fear 2 her på Konsoll - Sony forumet og fant ingen ting! Så hvorfor ikke lage en tråd der vi kan diskutere Fear 2 på Playstation 3? Trailer: Se filmen hos Youtube Diverse linker: http://www.whatisfear.com/ http://www.gamereactor.no/nyheter/116146/F...demo+annonsert/ PS: Den er ute på store! Endret 24. januar 2009 av Gjest Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Jeg ble ikke veldig imponert. Litt skremmende, men ble til at jeg la ned demoen uten å fulleføre den. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 (endret) Det er så irriterende på begynnelsen når du er inne i den skolen. Hu dama / heksa eller hva det er kommer fram og tilbake. Jeg klikker helt og skyter den personen når jeg ser den inne i bygget Endret 24. januar 2009 av Gjest Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Selv syntes jeg demoen var utrolig kul- og skummel. Når jeg satt 30 cm.fra tv'en får man en utrolig opplevelse, og inne i sykehuset, skjøt jeg på alt! Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Ser ut som jeg må prøve den på PS3 med nesa 10 cm fra tv-en og surround da. Er bare at hver gang jeg slår på PS3-en får jeg en trang til å gå rett inn på Skate 2. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Lastet denne ned til PS3 eg også. Blei ikkje imponert over grafikken noen grad, og det var alltfor mange tilfeller med framedrops. Dog, var stemningen på topp og det var bra uhyggelig på denne skolen. Tror eg skal teste demoen på 360 istedet for eit bedre intrykk, da den visstnok er noe bedre teknisk der. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Dette ble for skummelt for meg Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Dette ble for skummelt for meg Dunedain da! Du må jo vente til natten senker seg for alvor! Følg denne oppskriften, postet i et kommentarfelt av Core2Dude, så får du virkelig en skummel følelse! Krav til spilling av FEAR 2: - Tidspunkt, mellom 00.00 - 05.00 - Stummende mørke, god kontrast og lys på skjerm. - Gode høytallere som gjengir alt fra klareste diskant til dypeste bass! - Skal justeres til et høyt lydnivå. - Kun du _alene_ skal sitte i rommet. - Spille med god innlevelse, ræva på tuppen av stolen og snuten skal være 30-50cm fra skjermen. Da får du en riktigF.E.A.R stemning, og spesielt med sorrunder annleg så du hører lyden og fottrinnene bakfra! Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 30-50cm fra 46tommeren.. da trur jeg hjerteattakk hadde vært rett rundt hjørnet Paisley Sliter fortsatt med litt traumer fra min første natt alene med Dead Space, ble mye byksing i sofaen gitt.. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Hadde jeg prøvd det Paisley, hadde jeg dødd av redsel Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Do like my brotha: Spiller mellom 00:00 og 06:00 Mørkt Høy Lyd Alene ---- Det gjorde han på de gamle F.E.A.R spillene Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Var sykt mye framedrops som ødela helt for min del. Var dog temmelig uhyggelig stemning, som var litt positivt. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Til dere med både Ps3 og 360, det er ingen tvil om at 360 versjonen er den dere skal teste S Lenke til kommentar
SAS1984 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) PS3 demoen var skikkelig ræva. Nesten uspillbar, med alle "Framerate" problemene, og den utvaskede, bleke grafikken. Der var 360 utgaven teknologisk overlegen, med en stabil framerate og bedre grafikk. Endret 25. januar 2009 av SAS1984 Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Herregud, nå har PS3 vært ute så lenge at utviklere som FREMDELES ikke klarer å håndtere konsollen skikkelig, kan legge den vekk for godt, og vente på neste generasjon. Og kanskje være bedre forberedt da. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Bra jeg kun har testet PC demoen, siden den kom først. F.E.A.R serien foretrekker jeg på PC, 30cm fra en 32" skjerm med surround og mus/tastatur er elsk. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Halvkjip grafikk og fiender som var mer irriterende enn utfordrende. Utelukker det ikke helt, men fullpriskjøp blir det iallefall ikke. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 30-50cm fra 46tommeren.. da trur jeg hjerteattakk hadde vært rett rundt hjørnet Paisley Sliter fortsatt med litt traumer fra min første natt alene med Dead Space, ble mye byksing i sofaen gitt.. Satt noen cm foran 42 tommeren jeg, og det funket helt fint. Hadde jeg prøvd det Paisley, hadde jeg dødd av redsel Sant,sant Lenke til kommentar
bizarro_per Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Sukk. Ny F.E.A.R.? Har enda ikke fått ned pulsen etter den gamle gode. satt i mørket med hodetlf og spillte. skulle ned en stige, akkurat når jeg snur meg for å klatre ned så står den lille jenta der. Samtidig tok dama mi meg på skulderen for hun skulle si meg noe. Hylte som en liten jente. Hun så bare rart på meg. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Sukk. Ny F.E.A.R.? Har enda ikke fått ned pulsen etter den gamle gode. satt i mørket med hodetlf og spillte. skulle ned en stige, akkurat når jeg snur meg for å klatre ned så står den lille jenta der. Samtidig tok dama mi meg på skulderen for hun skulle si meg noe. Hylte som en liten jente. Hun så bare rart på meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå