Nektard Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 (endret) Yello! Min aller nyeste remix, litt av den hvertfall Lurer på hva folka på diskusjon synes, legg gjerne igjen en komentar, enten kritikk eller ros Poster en youtube link siden den andre utgikk, er litt dårligere kvalitet da! Trengs ikke lastes ned, bare trykk på play så kan du "preview'e" Tusen takk Endret 9. februar 2009 av Nektard Lenke til kommentar
Rognalf Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Jeg liker ikke vokalene, men det kan ikke sies å være din feil Ellers høres det bra ut. Jeg begynte å nynne og nikke i takt uten at jeg tenkte over det Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 24. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2009 Jeg liker ikke vokalene, men det kan ikke sies å være din feil Ellers høres det bra ut. Jeg begynte å nynne og nikke i takt uten at jeg tenkte over det hyggelig å høre, takk for komentaren Lenke til kommentar
Xzii Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 (endret) den var ok, ikke helt min stil, men produksjonsmessig var den bra. Endret 24. januar 2009 av Xzii Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) den var ok, ikke helt min stil, men produksjonsmessig var den bra. får vel takke for den Endret 26. januar 2009 av Nektard Lenke til kommentar
Asbjørn H Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Vokalen er ustemt i forhold til synthene Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Vokalen er ustemt i forhold til synthene hæh? Endret 8. februar 2009 av Nektard Lenke til kommentar
_HKH_ Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Filen eksisterer ikke lenger, får ikke hørt på Lenke til kommentar
Asbjørn H Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Vokalen er ustemt i forhold til synthene hæh? Vokalen er ustemt i forhold til resten av musikken noen steder. Regner med du vet hva ustemt betyr? Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 12. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2009 Vokalen er ustemt i forhold til synthene hæh? Vokalen er ustemt i forhold til resten av musikken noen steder. Regner med du vet hva ustemt betyr? haha, den er ikke ustemt i forhold til resten av musikken! Lenke til kommentar
Asbjørn H Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) haha, den er ikke ustemt i forhold til resten av musikken! Hvis du ikke er åpen for kritikk, hvorfor poster du her i det hele tatt? Og jo, innimellom låter vokalen surt. Det er mulig dette er vokalisten sin skyld, men du burde uansett prøve å fikse på det. Uten viljen til å gjøre en låt best mulig kommer du ikke særlig langt! Endret 16. februar 2009 av Asbjørn H Lenke til kommentar
_HKH_ Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Vokalen var da ikke sur? vask ørene. Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2009 haha, den er ikke ustemt i forhold til resten av musikken! Hvis du ikke er åpen for kritikk, hvorfor poster du her i det hele tatt? Og jo, innimellom låter vokalen surt. Det er mulig dette er vokalisten sin skyld, men du burde uansett prøve å fikse på det. Uten viljen til å gjøre en låt best mulig kommer du ikke særlig langt! jeg er åpen for kritikk, men når jeg vet at kritikeren loker, tar jeg det ikke til meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå