runsyv Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 (endret) Hei Var ute å testet mitt nye objektiv Sigma 18-50 2,8 og tok bla annet dette bildet, ikke ofte vi ha så stille of fint vær her på Sørlandet på denne årstiden, hva syns Dere? Endret 24. januar 2009 av runsyv Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Synes at kompen ble litt "rar" og synes det var dumt at ikke tre toppen var med i bildet... Lenke til kommentar
hertugen Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Litt OT: er ikke dette Sjøsanden? Lenke til kommentar
runsyv Skrevet 24. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2009 Litt OT: er ikke dette Sjøsanden? Jo det stemmer Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Bilde har litt potensiale syntes jeg...skulle blant annet fått med hele treet=) Er også litt synd med de "grenen" øverst i høyre hjørne! Lenke til kommentar
Carny Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Merkelig bilde, men jeg likte at det var såpass merkelig. Venstresiden er svært lite interessant. Høyre siden er litt spennende, i alle fall i forhold til venstresiden. At treet "står i veien" er med på å gjøre det litt tøft. Etterbehandlingen er ikke helt på plass, men jeg liker at du har senket lyset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå