Konamixx Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Har fått et merkelig problem med tastaturet og musen min. Det virker som musen overstyrer signalet til tastaturet, noe som effektift setter stopper det meste av spilling på PCn. Trodde først det var senderen som hadde fått seg en kakk, så jeg kjøpte meg et nytt sett med keyboard og mus. Dessverre hjalp dette ikke og jeg sliter fremdeles med problemet. Keyboard/mus er avtype logitech. Har oppdatert til siste versjon av setpoint driverne, også dette uten noen bedring. Noen som har en løsning på slikt? Lenke til kommentar
With Odin on my side! Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Mottakeren? Virker som om det kan være det eneste problemet da egentlig, hvis du har riktige drivere og kjøpte nytt keyboard og mus Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 24. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2009 Ja var det jeg og trodde, men var jo ny mottaker med på det nye settet. Fremdeles samme feil. Utrolig irriterende. Virker også som dette er en feil som kommer å går. Etter litt knoting fikk jeg feilen til å forsvinne en tur. Tok å connecta tastatur og mus på nytt. Men etter en stund kom problemet tilbake. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Står mottakaren langt unna mus og tastatur? Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 24. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2009 5cm unna musa og 10cm unna tastatur. Flyttet mottakeren nærmere for å teste om det var problemet. Men virker ikke slik. Eller kanskje den er for nær? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Neppe. Har du prøvd det på andre PC-er? Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 24. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2009 (endret) Nei har ikke prøvd på en annen PC, men dette har jo aldri vært et problem før. Det begynner å bli en mnd siden jeg spilte noe på PCn, men før den tid funket alt utmerket. Men har funnet at dette er et like stort problem i notepad også. Mulig jeg må gå tilbake til tastatur med ledning igjen da Edit: Mulig har kurrert dette nå. Prøvde å reconnecte etter boka og nå funker det plutselig igjen. Får håpe det holder seg slik denne gangen. Endret 24. januar 2009 av Konamixx Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Vel, til min store irritasjon har problemet oppstått igjen. Etter to "gode" dager har samme problem oppstått, og nå funker det ikke å reconnecte. Fremdeles ingen her som har opplevd samme problem og kan komme med forslag til løsninger (utenom den opplagte kjøp av ny(tt) mus(tastatur))? Edit: I et siste forsøk på å få orden på tingene flyttet jeg mottakeren og når virker det som ting går greit igjen. Mus var vaneligvis plasser mellom tastatur og keyboard. Kan dette påvirke signalet kanskje? Endret 27. januar 2009 av Konamixx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå