Larsenio Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 (endret) Hei, lenge siden jeg har postet noe her! Var ute i formiddag, tok endel bilder av solas gjenkomst til nordnorge. Hadde med stativ og fant mange spennende motiv nede i havna. Her et bilde av en kompass-sak som står på ruinene etter en kanon fra siste verdenskrig. Hva syns dere om dette? *1/250 sekunder lukkertid *f/4 *-0.5 trinn ned eksp.avvik *21mm brennvidde *ISO 100 Edit: La til bildet, ble noe kluss:) Endret 24. januar 2009 av Larsenio Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Ble faktisk litt stilig dette her Hva er den runde kula forresten? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Ikke ille, og som vanlig gleder jeg meg over et bilde som er litt nedtonet. Det er subtile farger, synes jeg. En blanding av noe gyllent og dypt blått. Jeg har bare litt å utsette på komposisjonen. Horisontlinjen burde ha gått gjennom midten av den kulen. Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 24. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2009 (endret) Dan83, det er visst en del av et noe større solur. Kommer frem av noen av de andre bildene jeg tok , som forøvrig ikke egner seg her på noen måte... Men skal ned dit flere ganger i vinter, så kanskje jeg muligens bruker et annet bilde etterhvert for å vise det PMnormal, ja du har rett i det du nevner om horisonten... Så gjennom resten av bildene fra idag, har visst gjort denne feilen på alle. Forresten sola som skinner på den globus-tingen slik at det blir gyllent. Takk for deres kommentarer! Edit: Spesifiserte Endret 24. januar 2009 av Larsenio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå