Wubbable Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Som dere ser, viser coretemp, everest og hwmonitor alle forskjellig: Alle er nyeste versjoner... Prosessoren er en Q6600 B3, på 8x320, altså 2,56GhZ. Noen som har peiling på hvilken som er riktig? Lenke til kommentar
GasMask Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Dette er vanskelig å si. Har du sjekket BIOS og sett hvilke temperaturer som står der? Jeg vil tro Everest har de riktige temperaturene, jeg har selv kontrollert dette på 3 av mine PCer, og da stemte Everest best opp mot det som sto i BIOS. Dette må du nesten bare sjekke ut selv Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 24. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2009 Tror jeg fant problemet... Satte coretemp til å vise Delta to TJMax, og da fant jeg ut at TJMax offsetten måtte være på 15 grader. Med andre ord, nå stemmer coretemp og hwmonitor overens... Everest er et mysterium Lenke til kommentar
GasMask Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Hehe, da så! Det har ikke jeg opplevd før, men bra du fikk has på problemet Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 24. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2009 Nei, var merkelig... Oppdaterte coretemp i dag til nyeste versjon, og har ikke hatt dette problemet med tidligere versjoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå