|DevilBoy| Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 jeg vill gjerne ha noen gode anmeldelser på skjermer den må ikke være for dyr og ikke for billig har noen tips på noen RÅE noen Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 kjøp en KVALITETS skjerm (ofte dyre ) å sitte igjen med en middelmådig skjerm etter å ha blåst av et par lapper er ergerlig...bedre da å gå "all the way" spes siden skjermen er det eneste komponentet utenom tastatur og mus (kanskje, ikke veit jeg) du har med etter neste oppgradering (og neste, og neste, og...well you get the picture...) Lenke til kommentar
pcverden Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Anbefaler Samsung Syncmaster 950p Plus. Har to av dem og begge er utrolig bra skjermer. Prisen vet jeg dessverre ikke, men du får penga verd uansett. Lenke til kommentar
corcky Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Det har vært mange slike poster i det siste. Ta ett kjapt søk på forumet så finner du nok noen gode skjermer. Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Hvis det er LCD du ser etter, så bør valget ditt stoppe på en Hyundai Q17 . Jeg har skrevet litt om denne skjermen tidligere. Søk på forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå