Malmern Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 (endret) Hei, noen som vet åssen jeg kan få sett en film på youtube når jeg får beskjeden: "This video is unavailable in your country" det må vel finnes en måte å unngå det på? Har prøvd å bruke anonymitets sider, men da får jeg beskjed om jeg ikke har innstaller Flashplayer, så det funker dårlig. Noen som har noen forslag? Siste utvei må vel være å be han som har uploada filmen om å sende den til meg, men det kan jo ta sin tid viss fila er stor, så det er bare aktuelt viss noe annet ikke funker. På forhånd takk Malmern Endret 24. januar 2009 av malmern Lenke til kommentar
GasMask Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Med HotspotShield vil du få en amerikans IP-adresse, og kan dermed se de allerflese filmene som ligger på Youtube. Husk at det er begrenset hvor mye trafikk du kan sende igjennom programmet, så jeg ville slått den av når du ikke skal surfe på YouTube. Link: http://www.hotspotshield.com/downloads/thank-you-NO/ Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 24. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2009 (endret) Funka ikke, har 64-bit xp. Den klarte ikke innstallere tap vpn. Endret 24. januar 2009 av malmern Lenke til kommentar
GasMask Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Last ned filen på skrivebordet ditt, høyreklikk på filen og velg Kjør som Administrator. Se om det hjelper Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 24. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2009 Hva mener du med "Kjør som Administrator"? Har XP, ikke Vista, prøvde og fjerne "Run with restricted access" også, men funka ikke da heller. Lenke til kommentar
GasMask Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Beklager Uansett, prøv å skru av brannmur og evt annet antivirusprogram, installer programmet og restart. Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 24. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2009 Nopp, funka ikke. "Error installing TAP VPN Device driver" Har prøvd restart og så installering, men funka ikke da heller. Lenke til kommentar
GasMask Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Prøv å gjøre det som står forklart i denne bloggen og se om det hjelper. Det beste tipset der er å installere Open VPN for å prøve å installere HotSpot Shield igjen. Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 24. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2009 Fant ut at HSS ikke fungerer i 64 bit. Lenke til kommentar
GasMask Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 http://www.webdico.com/red/ Den siden fungerte utmerket på både YouTube og Hulu.com Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 24. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2009 Fant et alternativ allerede da, men takk for at du svarte så kjapt ihvertfall Hadde du ikke svart, hadde jeg ikke funnet en måte www.ultrareach.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå