Gjest Rekrutt Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Heisann. Jeg er ferdig med rekrutten (endelig, mtp. problemet mitt), og lurer på om noen andre har opplevd et lignende problem. Altså, før jeg begynte i rekrutten hadde jeg for vane å runke omtrent en gang hver dag. Men da jeg startet på rekruttskolen, ble det 100% stopp på det. Årsaken var at jeg sov i et rom med 9 andre gutter, noe som ikke var særlig turnon å starte å onanere til. Toalettene fristet heller ikke. Det gikk sikkert 2 uker før jeg våknet mitt på natten, og merket at jeg hadde ejakulert. Mye. Våt drøm tipper jeg, men har aldri opplevd noe lignende før. Det skjedde en gang til på rekrutten, og fra da bestemte jeg meg for å ta i bruk toalettbåsen for en runk i blant. Det er vel en forventet reaksjon til full stopp på onani? Nå onanerer jeg en gang i blant, og opplever en mye større ejakulasjon enn ellers. Men slipper lignende opplevelser som fra rekrutten. Lenke til kommentar
GasMask Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Det er ofte slik. Hvis du har onanert hver dag før, og plutselig stopper så kan slike ting skje. Jeg ville onanert kanskje 2 ganger i uken for å unngå problemet. Da vil du venne deg til å ikke onanere hver dag, og forhåpentligvis unngå det problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg