Gå til innhold

BK: Røff mote-shoot

Upsaker

Anbefalte innlegg

Hei :)

Jeg driver med en mote-oppgave på skolen for tiden, og ble ganske fornøyd med de bildene jeg tok ute her om dagen.

Noen som har noe å si om dette?

post-49066-1232801381_thumb.jpg

Exif:

Camera: Canon EOS 5D Mark II

Exposure: 0.013 sec (1/80)

Aperture: f/1.2

Focal Length: 50 mm

Exposure: +0.30

ISO Speed: 320

Exposure Bias: 0 EV

Flash: On

Edit: ny tittel

Endret av Jurgis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil ikke helt si meg enig i det med undergrunn. For mer mainstream enn hiphop-mote er det vel ikke mulig å bli. Har du satt på en av musikk-kanalene som absolutt alle kidsa ser på i løpet av de siste ti årene? The Voice er jo helt ubrukelig for alle over 17 år. En annerledes låt, 327 like. TO annerledes låter, 519 like.

Men bildet kan jo omtales uten å ta hensyn til din åpenbare LØGN i trådtittelen. Og det er ganske fint i all sin streithet. Fargene er flotte og skarpe, og gjør meg litt glad. Utsnitt og komposisjon er bevisste og trygge, uten at de utgjør noen stor utfordring for noen. Midtstillingen fungerer greit, og vignetteringen hører nesten med. Eller gjør den det?

Edit: Vet jo at bildet kan være tatt på en undergrunnsbane, men det heter vel t-bane på norsk. Og siden resten av setningen er på norsk, så...

Edit Edit: Se der, ny tittel. Da kan dere overse første avsnitt.

Endret av PMnormal
Lenke til kommentar

Litt kjedlig kanskje? En slik stil kler sikkert litt røffere, mer kontrastrikt lys, i motsetning til den litt blasse og pene fremstillingen her, som kanskje hadde sett bedre ut på noe mer classy.

Ett kantlys fra langt bak på siden, eller like over og bak hadde sikkert sett litt kult ut det og.

Ingenting å si på det tekniske her, og vet hvilket nivå du ligger på, så du tåler dette flisespikkeriet mitt

Endret av Fulgu
Lenke til kommentar

Tittelen var nok ikke helt passende, men bildet er tatt under en tog-bro :)

Det er mulig jeg er litt mere fornøyd med lyset med tanke på at det var halvmørkt under en bro og lyssettingen kunne ikke vært enklere. Jeg hadde med meg to blitser, men bare en med strøm. Dermed gikk den rett opp i taket og ga et fint, jevnt lys. Skulle gjerne hatt en blits til, men det blir neste gang. Iskaldt var det hvertfall, men takk for kommentarene.

Endret av Jurgis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...