Gamer93 Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 (endret) Hei, jeg har nettopp fått meg en ny GH-gitar i posten, knappene er ganske harde og vanskelige og skli frem og tilbake på og jeg lurte på om det er noen spesielle triks for å myke de opp? Edit : Mener selfølgelig ikke at selve knappene blir mykere, men at de blir lettere å presse ned. Endret 24. januar 2009 av Gamer93 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Eg trur det er lite å hente der, gummien som er brukt er ganske stabil. Dei kan nok bevege seg litt lettare etterkvart, men noko spesielt mjukare vil dei neppe bli. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Jeg tuller ikke. Er det "flyin' fingerz" du er ute etter, funker dette konge. Lenke til kommentar
Gamer93 Skrevet 24. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2009 Det må da gå ann å myke de opp? Har gjort det på de andre gitarene jeg har, men de er så slitte nå, og det tar så lang tid å myke de opp bare med hendene. Ingen triks? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Med mindre du vil åpne gitaren og gjere noko inni der, ikkje at eg ser kva det skulle være, så ser eg ikkje anna råd enn å trykke. Du kan sjølvsagt sitje og trykke på dei ei stund, men det lettaste og greiaste må vel være å spele med dei? Så harde at du ikkje kan spele er dei ikkje. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 få deg litt mer muskler i fingrene Lenke til kommentar
Gamer93 Skrevet 24. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2009 Er det mulig å åpne gitaren for å gjøre noen inngrep der da? Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Er det mulig å åpne gitaren for å gjøre noen inngrep der da? bare en måte å finne ut det på Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Å åpne den er ikkje noko problem, du mister garantien riktignok, men eg ser ikkje heilt kva ein kan gjere inni der uansett. Det er snakk om ein plastknapp som trykker på ein gummisak som kviler mot plasten på gitaren. Lenke til kommentar
hansi94 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 jeg spilte masse DS før, så mye at knappene ble veldig myke å presse ned. bare spill så mye du kan. de vil nok kanskje bli mykere dine og! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå