JFM Skrevet 24. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2009 LG-skjermen er det absolutt beste valget hvis du ikke er interissert i å bruke litt mer penger? Nei. Synes 4000 er mere en nok... Men den LG-skjermen har så mye som 5ms responstid. Er dette litt mye? Den gamle har 2. Vil det bli nedtur å gå til 5 da? Lenke til kommentar
GasMask Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 5 ms på en 26 tommers skjerm er normalt, eg tror ikke du vil merke noe til det Lenke til kommentar
ThunderCrap Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Jeg er også ute etter en 26". Har lest "alle" reviewer på nett å er ganske lei. Ett sted skriver noe positivt og et annet sted er negativ. Ender da opp med nada Men jeg fant en skjerm som kom ut i fjor en gang. Jeg tror denne er bra av det jeg har lest. Veldig bra for spilling etc Samsung SyncMaster 2693HM Noen av dere som vet noe om denne? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 Kanskje det er et bra valg for meg og? Men er den bedre enn LG-en? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2009 Hva tror dere omm dette tilbudet: http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=101440 3000kr for skjermen jeg nevner i 1.post Lenke til kommentar
_Bulldog_ Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Det er sikkert en ok skjerm. Den har ikke fått så veldig mye skryt 26" Vurdert den jeg også men den kom til kort for Samsung SyncMaster 2693HM, som jeg forresten bestilte i går. Har lest flere steder at 2693 egner seg veldig godt for spilling og film Test. Leste flere steder at den er en av de få skjermene som er kjent for å ha nesten 0 input lag. En annen test av PC World Samsung Endret 27. januar 2009 av _Bulldog_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå