Starbucks Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Jeg skal pusse opp leiligheten i mars, og jeg må sette vekk alle møblene mens vi pusser gulvet. Noen som kan tipse meg? Er litt tidlig ute...men bedre føre var Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Hvis du ikke har slektninger i nærheten der de kan få stå, så finnes det firmaer der du kan leie lagerplass for så og så mange dager. Lenke til kommentar
Starbucks Skrevet 24. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2009 Finnes det noe i Osloområdet? Jeg vil ikke sette ting på fuktige låver... Lenke til kommentar
Starbucks Skrevet 24. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2009 Jippiii!! Jeg ringte et sted nede på Majorstua. City self storage! Har ordnet med alt allerede. Niiiice! Også hadde de visst møbeltrekk og masse annet stæsj.. Da kan jeg krysse av den på lista. Visste ikke at det fantes engang jeg:) Lenke til kommentar
enden Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Må du ta alle rom samtidig da? Lenke til kommentar
Starbucks Skrevet 24. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2009 Nei, men leiligheten er så liten (40kvm) og alt er liksom i et rom. Bortsett fra et bittelite soverom. Så stuemøbler, hyller, bord, kommoder...alt må settes et annet sted. Kjeller'n er full og blir raidet av tyver hele tiden. De var visst litt sikrere enn garasjeboden her:) Lenke til kommentar
SweetD Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Nei, men leiligheten er så liten (40kvm) og alt er liksom i et rom. Bortsett fra et bittelite soverom. Så stuemøbler, hyller, bord, kommoder...alt må settes et annet sted. Kjeller'n er full og blir raidet av tyver hele tiden. De var visst litt sikrere enn garasjeboden her:) Kult, må finne ut av om de har noe nærmere Lillestrøm også, trenger jo lagring når jeg skal flytte jeg og, style leiligheten tror jeg megleren kalte det. Aner jo ikke hvor man putter halve huset for at det skal se "perfekt" ut til visning.. -SD- Lenke til kommentar
Blomman Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Nei, men leiligheten er så liten (40kvm) og alt er liksom i et rom. Bortsett fra et bittelite soverom. Så stuemøbler, hyller, bord, kommoder...alt må settes et annet sted. Kjeller'n er full og blir raidet av tyver hele tiden. De var visst litt sikrere enn garasjeboden her:) Kult, må finne ut av om de har noe nærmere Lillestrøm også, trenger jo lagring når jeg skal flytte jeg og, style leiligheten tror jeg megleren kalte det. Aner jo ikke hvor man putter halve huset for at det skal se "perfekt" ut til visning.. -SD- Jeg brukte en "City" som lå på Haugenstua for et år siden. Vi var veldig fornøyde... Lenke til kommentar
Blomman Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Må du ta alle rom samtidig da? Vi pusset opp kjøkkene for ca. ett år siden. Skulle ønske hele leiligheten hadde vært tømt. Makan til støv det ble OVER ALT selv om vi dekket til det meste. Lenke til kommentar
SweetD Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Må du ta alle rom samtidig da? Vi pusset opp kjøkkene for ca. ett år siden. Skulle ønske hele leiligheten hadde vært tømt. Makan til støv det ble OVER ALT selv om vi dekket til det meste. Da finner jeg dem sikkert på nettet, google is my friend...... -SD- Lenke til kommentar
Starbucks Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2009 Må du ta alle rom samtidig da? Vi pusset opp kjøkkene for ca. ett år siden. Skulle ønske hele leiligheten hadde vært tømt. Makan til støv det ble OVER ALT selv om vi dekket til det meste. Da finner jeg dem sikkert på nettet, google is my friend...... -SD- Du finner alt på Google vøtt! Lenke til kommentar
Starbucks Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 Blomman: Hvordan gikk du frem for å leie? Kan jeg bare dra innom lageret eller må jeg bestille på forhånd? Jeg vet jo ikke hvor mye plass jeg trenger da. Skal tømme 40 kvm...hvor mye plass tror du jeg trenger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå