Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Hvor skal jeg gjøre av møblene?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, men leiligheten er så liten (40kvm) og alt er liksom i et rom. Bortsett fra et bittelite soverom. Så stuemøbler, hyller, bord, kommoder...alt må settes et annet sted. Kjeller'n er full og blir raidet av tyver hele tiden. De var visst litt sikrere enn garasjeboden her:)

Lenke til kommentar
Nei, men leiligheten er så liten (40kvm) og alt er liksom i et rom. Bortsett fra et bittelite soverom. Så stuemøbler, hyller, bord, kommoder...alt må settes et annet sted. Kjeller'n er full og blir raidet av tyver hele tiden. De var visst litt sikrere enn garasjeboden her:)

Kult, må finne ut av om de har noe nærmere Lillestrøm også, trenger jo lagring når jeg skal flytte jeg og, style leiligheten tror jeg megleren kalte det. Aner jo ikke hvor man putter halve huset for at det skal se "perfekt" ut til visning..

-SD-

Lenke til kommentar

Kult, må finne ut av om de har noe nærmere Lillestrøm også, trenger jo lagring når jeg skal flytte jeg og, style leiligheten tror jeg megleren kalte det. Aner jo ikke hvor man putter halve huset for at det skal se "perfekt" ut til visning..

-SD-

Jeg brukte en "City" som lå på Haugenstua for et år siden. Vi var veldig fornøyde...

Lenke til kommentar
Må du ta alle rom samtidig da?

Vi pusset opp kjøkkene for ca. ett år siden. Skulle ønske hele leiligheten hadde vært tømt. Makan til støv det ble OVER ALT selv om vi dekket til det meste.

Da finner jeg dem sikkert på nettet, google is my friend......

-SD-

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Må du ta alle rom samtidig da?

Vi pusset opp kjøkkene for ca. ett år siden. Skulle ønske hele leiligheten hadde vært tømt. Makan til støv det ble OVER ALT selv om vi dekket til det meste.

Da finner jeg dem sikkert på nettet, google is my friend......

-SD-

Du finner alt på Google vøtt! :new_woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...