lurfelus Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Jeg ble syk søndagen for to uker siden, jeg var hjemme hele den uka med feber, hodepine og sår hals. Etterhvert begynte jeg å hoste voldsomt, tørrhoste. Forrige helg begynte jeg å bli frisk og jeg var på høgskolen hele denne uka. Jeg følte meg aldri 100% frisk, men frisk nok til å gå på skolen. Jef ble fort sliten hvis jeg gikk noen trapper ol. I går på fredag ble jeg dårligere og dårligere utover dagen. Jeg fikk feber, vondt i øynene og hodet. Jeg hosta også noe voldsomt i går, ofte så mye at jeg brakk meg. Jeg hoster hele tiden nå også men ikke så kraftig. Kan legge til at det gjør vondt i bakhodet når jeg hoster, som om noen tar tak i nakken/nedre del av hodet og griper til, det gjør slik vondt når jeg bøyer hodet i unaturlige vinkler også. Jeg har ikke vært hos legen. Trodde ikke det var vanlig at en forkjølelse evnt. influens blusser opp igjen. Noen som har peiling på det som rir meg?? Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Du er sannsynligvis 1 av 100.000 som har hatt det akkurat slik de siste ukene. Det har skjedd nøyaktig det samme med familien her, og flere på jobben akkurat likedan. Lenke til kommentar
lurfelus Skrevet 24. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2009 Var på legevakta idag. Fikk antibiotika. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå