Gjest Guest_syking_* Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Hei. Noen som vet om en enkel måte å bli syk på iløpet av helgen? Da tenker jeg helst kraftig forkjølelse og/eller feber. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 (endret) Sov ute om natten Endret 24. januar 2009 av khaffner Lenke til kommentar
Gjest Guest_syking_* Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Vil ikke bli dødssyk! Lenke til kommentar
GasMask Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Bytt ut dyna med et teppe (tynt) og ha vinduet helt oppe. Det gjør nok susen Lenke til kommentar
JonH Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Hvorfor vil du bli syk? Her i huset er det iallefall stor smittefare for tiden... Lenke til kommentar
Brouwer Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 dra på byen bli søppel og ikke stikk hjem før kl 6 på morgenen. husk å bare gå med skjorte hele natta velbekomme Lenke til kommentar
Gjest Guest_syking_* Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Bytt ut dyna med et teppe (tynt) og ha vinduet helt oppe. Det gjør nok susen Hmm, tror jeg skal prøve den. Jeg vil bli syk for at jeg er så UTROLIG skolelei. 2-3 dager borte ville vært godt:) Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Så nyt helgen da, trenger ikke skulke skolen. Hvor gammel er du? Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Sove med -10C i rommet og uten dyne funker ikke for meg hvertfall, jeg gjorde det når jeg var liten og gikk på barneskolen for å bli syk. Husk at det er ikke kulda som gjør deg syk, det er at kulda gjør deg lettere mottakelig for sykdommer pga nedsatt immunforsvar, altså du må ha en smittekilde i tillegg. Men hvorfor ikke bare ta tak i problemene du har som gjør at du "er så sykt skolelei"? Det er kun fordi du har så negativ holdning til skolen, at du ikke engang PRØVER å like det. Det er også noe som heter venner på skolen. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Man blir ikke nødvendigvis forkjølet bare av å fryse. Man er bare mer utsatt for virus angrep, så "trikset" er å fryse et sted der det er mye virus i luften. Oppsøk h*n ovenfor her som har sykdom i huset. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Men hvorfor ikke bare ta tak i problemene du har som gjør at du "er så sykt skolelei"? Det er kun fordi du har så negativ holdning til skolen, at du ikke engang PRØVER å like det. Det er også noe som heter venner på skolen. Hva F vet du om det? Jeg er nå 17 og er inne i det siste halvåret på skolen. Ja, jeg vet det er kort tid igjen, men jeg holder ikke ut. Jeg går yrkesfag og INGENTING er relatert til hva jeg kommer til å jobbe med senere. Mange lærere og elever irriterer meg noe inderlig! Når jeg er på skolen føler jeg meg deppa og bitter. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 (endret) Men hvorfor ikke bare ta tak i problemene du har som gjør at du "er så sykt skolelei"? Det er kun fordi du har så negativ holdning til skolen, at du ikke engang PRØVER å like det. Det er også noe som heter venner på skolen. Hva F vet du om det? Jeg er nå 17 og er inne i det siste halvåret på skolen. Ja, jeg vet det er kort tid igjen, men jeg holder ikke ut. Jeg går yrkesfag og INGENTING er relatert til hva jeg kommer til å jobbe med senere. Mange lærere og elever irriterer meg noe inderlig! Når jeg er på skolen føler jeg meg deppa og bitter. Er det videregående du går så er det jo så enkelt som å bare bli hjemme og skrive at du var syk på egenmeldingen. Går selv maritime fag, og har også gått igjennom en masse dritt som er helt utenom det jeg kommer til å jobbe med, men biter bare tennene sammen og holder ut. Har 0 fravær og 0 merknader hittil i år, selv om jeg har gått gjennom mye som jeg ikke liker. Endret 24. januar 2009 av Daniel_91 Lenke til kommentar
theseaswillrunred Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 (endret) Kom deg ut på byen i t-skjorte ja! Ta på ALT! alle folka! få alle til å hoste litt på deg etc! Så stikker du hjem og sitter å spiller litt. UTEN Å DUSJE eller noe. Sørg for at det er kaldt på rommet ditt etc. Enjoy . Nei, forresten. Det er vel bedre at det er litt varmere nå? Sånn tinga våkner opp? Endret 24. januar 2009 av theseaswillrunred Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Du trenger ikke bli syk for å skulke skolen. Er bare å bli hjemme det. Lenke til kommentar
Gjest Guest_syking_* Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Du trenger ikke bli syk for å skulke skolen. Er bare å bli hjemme det. Det er ikke så enkelt skjønner du. Pappa passer på at jeg kommer meg på skolen, men hvis jeg er syk er det en ypperlig unnskylding til å bli hjemme. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Men hvorfor ikke bare ta tak i problemene du har som gjør at du "er så sykt skolelei"? Det er kun fordi du har så negativ holdning til skolen, at du ikke engang PRØVER å like det. Det er også noe som heter venner på skolen. Hva F vet du om det? Jeg er nå 17 og er inne i det siste halvåret på skolen. Ja, jeg vet det er kort tid igjen, men jeg holder ikke ut. Jeg går yrkesfag og INGENTING er relatert til hva jeg kommer til å jobbe med senere. Mange lærere og elever irriterer meg noe inderlig! Når jeg er på skolen føler jeg meg deppa og bitter. Hvorfor har du ikke valgt en studieretning du liker? Lenke til kommentar
Gjest Guest_syking_* Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Men hvorfor ikke bare ta tak i problemene du har som gjør at du "er så sykt skolelei"? Det er kun fordi du har så negativ holdning til skolen, at du ikke engang PRØVER å like det. Det er også noe som heter venner på skolen. Hva F vet du om det? Jeg er nå 17 og er inne i det siste halvåret på skolen. Ja, jeg vet det er kort tid igjen, men jeg holder ikke ut. Jeg går yrkesfag og INGENTING er relatert til hva jeg kommer til å jobbe med senere. Mange lærere og elever irriterer meg noe inderlig! Når jeg er på skolen føler jeg meg deppa og bitter. Hvorfor har du ikke valgt en studieretning du liker? Hva babler du om? Jeg går VG2 Data og Elektrnikk. På skolen lærer vi å innstallere OS og dokumenter, programere med Visual Basic, noe som er jævlig tørt og ingen i klassen kommer til å drive med senere. I de ukene vi har vært ute på utplassering så har arbeiderne blitt overrsaket over hvor lite vi elerver kan. Og det er faen ikker rart ved tanke på hva vi driver med på skolen. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Du trenger ikke bli syk for å skulke skolen. Er bare å bli hjemme det. Det er ikke så enkelt skjønner du. Pappa passer på at jeg kommer meg på skolen, men hvis jeg er syk er det en ypperlig unnskylding til å bli hjemme. Dra til skolen slik at faren din ser det, dra hjem igjen med unskyldningen at læreren ikke møtte. Dra til skolen slik at faren din ser det, dra til byen. Dra til skolen slik at faren din ser det, si at dere fikk fri. Dra til skolen slik at faren din ser det, si at dere har prosjekt og fikk dra hjem for å arbeide. Flere måter enn å bli syk som fungerer. Lenke til kommentar
bruker9842 Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Sitt og kos deg forran pc'n med vinduet åpent i shorts 'n' T-shirt Lenke til kommentar
Spenol Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Det er ikke så enkelt skjønner du. Pappa passer på at jeg kommer meg på skolen, men hvis jeg er syk er det en ypperlig unnskylding til å bli hjemme. Du kan jo eventuelt fortelle faren din at du vantrives så mye på skolen at du blir deprimert, og derfor kunne trenge noen dager fri for å komme til hektene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå