Xviking Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 (endret) Heei Jeg er en gutt på 13 år og lurte på om noen kan gi meg noen tips til øvelser jeg kan ta. 160cm 46kg Jeg har ikke treningsutstyr Vil trene bryst armer mage Har lyst til og bli sterkere og få litt six pac til sommeren Takk for alle svar Endret 24. januar 2009 av Xviking Lenke til kommentar
GasMask Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Her er en flott side som viser hvilke øvelser du kan ta for å få en flott six pack: http://www.shapefit.com/abs-exercises-sit-ups.html Lenger nede på siden er det mange linker du kan trykke på for å se hvilke øvelser som lønner seg best for raskt resultat. Du må huske at hvis du skal trene mye magemuskler må du også trene rygg. Lykke til Lenke til kommentar
Xviking Skrevet 24. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2009 Her er en flott side som viser hvilke øvelser du kan ta for å få en flott six pack:http://www.shapefit.com/abs-exercises-sit-ups.html Lenger nede på siden er det mange linker du kan trykke på for å se hvilke øvelser som lønner seg best for raskt resultat. Du må huske at hvis du skal trene mye magemuskler må du også trene rygg. Lykke til Kan du nevne noen som er bra som jeg ikke trenger manualer til Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 kjøp deg en chinbar f.eks Lenke til kommentar
Xviking Skrevet 24. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2009 kjøp deg en chinbar f.eks Jeg har sånne tau man fester i taket til en krok så kan man ta forskjellige øvelser.. Lenke til kommentar
GasMask Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Hmm, du får lete litt rundt på siden jeg linket til. Da jeg var yngre var den eneste jeg gjorde for å trene armene, pushups. Lenke til kommentar
Xviking Skrevet 24. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2009 Noen flere innspill? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå