teknikk Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 ja, tittelen sier vel det meste. Er det bare å klemme inn en nettverkskabel fra prinerene til routeren, og så tut og kjør? Lenke til kommentar
GasMask Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Hvilken router har du, og hva operativsystem har PCene i nettverket du skal bruke? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Og har printeren en nettverkskontroller? Lenke til kommentar
teknikk Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2009 jeg tror det er xp på begge. vet ikke hva printerene har.. det er hp printere 2210 series og 6940 series.. Jeg ser forøvrig at ihvertfall den ene har nettverkskabel høl! Routeren ja.. må finne ut hva den heter! Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 6940en skal det bare være å koble opp i nettverket, sette IP på og sette opp generisk nettverksport mot, den andre må så vidt jeg kan spore, stå koblet opp via USB til en pc og deles. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå