Gå til innhold

Gamer mus! Tips.?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er jo ikke det. En ergonomisk mus har én form, og er formet slik at hånden skal passe til den musen. Dette funker til vanlig pc bruk for da er ikke presisjon så veldig viktig akkurat.

hey jeg har mx310 nå og jeg digger at den har en knapp på venstre og en på høyre side.

vurderer å bytte til en lignende, får litt vondt i hånda av å bruke den i lengden.

G3 ser ut som den har samme opplegg? promising.

jeg har også den musa som følger med logitech wave tastaturet, men den suger noe grønnjævlig til spilling, sideknappene er så lette å trykke inn at du kommer borti dem hele tia, og den såkalte ergonomiske formen ødelegger også. virker som vi har samme smak på mus. samme smak på mus. smak på mus. på mus. mus.

Lenke til kommentar
G5 2007 Ed = Phail!!!

Mye pga elendig programvare. Knappene funker jo ikke skikkelig. DPI stiller seg også av seg selv. Ja, jeg har testa flere enn bare en G5 2007 Edition.

STYR UNNA!!!

Det der har ALDRI skjedd med meg. Programvaren er perfekt. Knappene er perfekte. DPI-en lever ikke sitt eget liv her i huset. Den bytter når jeg bytter :)

Lenke til kommentar

Kan vel copy/paste det jeg skrev i en annen tråd just:

Har hatt Logitech MX510, 518, G5 og G9.

Har også hatt Microsoft SideWinder, Razer DeathAdder og Razer Copperhead.

Jeg har nylig kjøpt Roccat Kone og dette er den beste musen jeg har hatt(selv om 518 og g5 var gode også). Har du råd og vil ha det beste, gå for denne.

Lenke til kommentar

Har mx510, mx518 og G5 v.2007

Alle disse har samme utforming men personlig liker jeg G5 best fordi den kan vektes, har god overflate, god oppløsning og føles som et kvalitetsprodukt.

Vil si at G5 v.2007 er en bedre mus enn mx518

[edit]

Etter å ha sett på Roccat Kone havnet den nettopp på ønskelisten min.

Endret av IceDale
Lenke til kommentar

Noen som kan anbefale en god gamermus for en som har hatt Intellimouse 1.1 i fem år og aldri har likt mx serien til logitech?

Sett litt på Logitech g9 og Roccat kone, men er litt redd for at Kone er for stor. G9 derimot ser mindre ut en de tidligere fra logiteech?

Lenke til kommentar

Jeg bruker roccat kone å er meget fornøyd! Eneste som er litt irriterende med den er lyset med logoen.. Men den er det jo mulig å ta av, så det er egentlig ikke et problem :p

Mange macro muligheter og god DPI gjør den perfekt for spill!

Lenke til kommentar
Jeg bruker roccat kone å er meget fornøyd! Eneste som er litt irriterende med den er lyset med logoen.. Men den er det jo mulig å ta av, så det er egentlig ikke et problem :p

Mange macro muligheter og god DPI gjør den perfekt for spill!

for FPS eller spiller du også PVP i WOW?

Lenke til kommentar
Jeg har kjøpt meg denne, veldig fornøyd! :D

men de to knappene på venstresiden. har en mx510 her på jobb, samme opplegg, men slik som jeg holder den så kommer den fremste alt for langt fram, så må forandre på håndstillinga for å få trykt på den. har ikke tilgang til begge knappene der samtidig med andre ord. lar dere tommelen hvile så langt fram at dere kan bruke begge knappene hele tia uten å bevege hånda?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...