Joachim_F Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Fall from Heaven II forvandler Civilization IV til et utrolig fantasy-strategispill. Vi har snakket med mannen bak modifikasjonen. Les mer Lenke til kommentar
Ironmann Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 FFH II og Rise of Mankind er de to moddene jeg har spillt mest på Civ IV Har vel ikke spillt en eneste runde med Vanilla siden jeg oppdaget disse to perlene. FFH II er desidert den beste fantasimodn du kan få til Civ IV selv om den ikke legger til et helt arsenal av utviklingspotensial som RoM men som et stort plaster på såret forandrer det så å si alt som er og gjør alt nytt derimot RoM "bare" utvider og ekspanderer innholdet i spillet til en hel ny dimensjon. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Denne FFH II-moden så jo virkelig spennende ut. Må nesten installere Civ IV igjen for å teste, nå. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 (endret) Dæven!! Dette så virkelig kult ut!! Jeg kjenner noen som kommer til å digge dette!! En ting jeg lurer på... Kan man spille dette i multiplayer? feks turbasert på en maskin, slik man kan med civilization? Endret 24. januar 2009 av Mr. Gnom Lenke til kommentar
Johkmil Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 FFH II anbefales virkelig. Det vanlige Civ 4 blekner i sammenlikning. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 24. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2009 Man kan fint spille i mp. Jeg har spilt det mye i hotseat-modus (på samme maskin som en kamerat). Lenke til kommentar
Colossus Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Fant denne modden for ca. et år siden, anbefales på det varmeste Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 At jeg ikke har kommet over denne modden før. Den skal selvfølgelig lastes ned Lenke til kommentar
Fahav Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Funker dette på Civ IV gjennom steam og? Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 Så lenge du har Beyond the Sword-ekspansjonen skal det funke. "Yes, you will need to change the default path to "C:\Program Files\Steam\steamapps\common\sid meier's civilization iv beyond the sword\Beyond the Sword\Mods" in the install program and it should work." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg