The1AndOnly Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 (endret) hei, jeg har en HP pavilion et eller annet. Når jeg starter den opp er det mange firkanter på skjermen, så får jeg blu screen og den bare henger seg. Har fått opp en meldin om at windows ikke er riktig instalert. Også har jeg fått opp en melding om at det er en feil med filen nv4_disp. også Windows kan ikke starte fordi filen mangler eller er skatet:\windows\system32\config\ststem har sökt på internett men ikke funnet ut av noe särlig. Noen som vet hva jeg skal gjöre? og jeg kommer ikke in til skrivebordet...... Endret 24. januar 2009 av The1AndOnly Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Heihei:) Den feilmeldingen du får med filen nv4_disp betyr at enten Skjermkort drivaren eller Chipset-drivaren som er ødelagt.. Men hjelper ikkje så veldig når du ikkje kjem inn i windows:p Men viser at noke er gale med windows når den feilmeldinga på slutten kjem opp. Ta ein titt her: http://support.microsoft.com/kb/307545/no. Guide for korleis du kan gjennomrette problemet som du har. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Oppdater driverne til skjermkort og/eller hovedkort. Ikke glem å fjerne de gamle først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå