Gå til innhold

Vil ha nytt spill:) skyteing, fly, strategi

Anbefalte innlegg

Vil ah nytt spill, liker skytespill, strategi og flyspill. Trenger noe som er gøy å spille og som er bra:) Noen tips?

Vil halowars være bra spill?

Disse spillene har jeg:

Gta IV

Battlefield bad company

Cal of duty World at war

Startrek

Jeg skal bytte inn battlefield som bruktspill da jeg er veldig lei den og prøve noe annet:) Noen som har tips til lignende skytespill?

jeg liker ikke monsterskyting

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hva med Saints Row 2? har fått prøvd det litt (hdd er defekt så får ikke spilt noe særlig..), men spillet viser seg å være veldig gøyalt å spille ! :) syns spillopplevelsen er like flott som GTA serien, eneste som kanskje trekker litt ned er måten man kjører bil på og spesielt grafikken, som ikke helt lever opp til det året vi faktisk er i.

Lenke til kommentar

Gidder ikke lage noen ny tråd så bare spør her isteden. I forrige uke skaffet jeg meg Xbox360 og kjøpte mitt første spill til det, Assassin's Creed på torsdag. Har nå rundet det og vil ha et nytt spill å leke meg med, er spesielt interessert i rollespill, men så lenge spillet er bra går jeg egentlig for det meste. Hørt at Fable 2 skal være bra, tror jeg skal satse på det først og fremst. Noen andre forslag? Fint om prisen ikke er alt for drøy heller...

Lenke til kommentar
Gidder ikke lage noen ny tråd så bare spør her isteden. I forrige uke skaffet jeg meg Xbox360 og kjøpte mitt første spill til det, Assassin's Creed på torsdag. Har nå rundet det og vil ha et nytt spill å leke meg med, er spesielt interessert i rollespill, men så lenge spillet er bra går jeg egentlig for det meste. Hørt at Fable 2 skal være bra, tror jeg skal satse på det først og fremst. Noen andre forslag? Fint om prisen ikke er alt for drøy heller...

Oblivion :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...