ApriliaAlex Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 (endret) Hei. Jeg har Z-5500 fra Logitech som jeg er utrolig fornøyd med, har hatt det i snart over et år og ingen problemer. <- helt til det stoppet å virke. Det virker som om jeg ikke får igjennom strøm eller noe sånt. Lyset på signalbehandlingsenheten (som normalt vis lyser rødt), stoppet å lyse. Jeg har sjekka om alle kablene er i men det hjalp ikke. Hva kan feilen være? Takker for alle innlegg! Mvh Endret 24. januar 2009 av ApriliaAlex Lenke til kommentar
E}{IT Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 hmm, kan ikke være den berømte lille sikringen som har gått. Mange som er plaget med den. Må kjøpe en "treg" sikring å bytte ut. Ta å finn fram den store tråden om logitech z5500 så finner du sikkert noe om det der. Det har vært mye diskutert der =D Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Det er utentvil sikringen som har gått. Denne er plassert i suben. Skru den ut og ta den med deg til nærmeste elektronikkforhandler. Bare og vise den, så har de i de fleste tilfeller en ny. Koster 10kr stk eller noe sånt. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Bryter man garantien om man tar ut sikringen. Hvor ligger den? inni subben? Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Ja, jeg tror det er sikringen... Lenke til kommentar
EditeD Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) Bryter man garantien om man tar ut sikringen. Hvor ligger den? inni subben? Niks! Garantien forblirblir. Hadde samme problem som deg, fikk beskjed fra Logitechs supportsenter at det var bare og bytte sikringen. Hvis det ikke gikk, skulle jeg sende inn systemet. Sikringen ligger bak en sak du bare trenger og skru på, så popper den ut. Du må passe på og ha dratt ut støpselet, har svidd meg på den en gang for mye. Håper det ordner seg! Endret 25. januar 2009 av EditeD Lenke til kommentar
ApriliaAlex Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 Bryter man garantien om man tar ut sikringen. Hvor ligger den? inni subben? Niks! Garantien forblirblir. Hadde samme problem som deg, fikk beskjed fra Logitechs supportsenter at det var bare og bytte sikringen. Hvis det ikke gikk, skulle jeg sende inn systemet. Sikringen ligger bak en sak du bare trenger og skru på, så popper den ut. Du må passe på og ha dratt ut støpselet, har svidd meg på den en gang for mye. Håper det ordner seg! Jo, takk for det Ordnet seg det vettu. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå