Svenni212000 Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Vet ikke om andre har lagt merke til dette. Hos meg kan enkelte mapper helt automagisk bli skrivebeskyttet, slik at jeg ikke får lagret, endret eller slettet filer i denne mappen. Prøver jeg å fjerne skrivebeskyttelsen, får jeg bare beskjed om at jeg trenger administrator rettigheter. Dette selv om jeg er eneste bruker, og har administrator rettigheter på kontoen min. Jeg vet at det som på Vista er en skjult Administrator konto. Men det skal da være unødvendig å måtte aktivere denne for å kunne bestemme om mappene skal være skrivebeskyttet eller ikke? Vanligvis bryr jg meg ikke om denne lille bug'en, det er jo tross alt fremdeles beta. Dog det er uhyre irriterende når man ønsker å laste ned en fil som ligger på GB størrelsen, og filen ikke vil lagres etter man har brukt en halvtime-time på å laste den ned. Noen som har vært borti dette og muligens har funnet en løsning? PS: Har allerede... «regedit». -> HKEY_LOCAL_MACHINE -> Software -> Microsoft -> SQMClient -> Windows -> DisabledSessions og slett alle verdier unntatt Default. ...Eller for å være helt ærlig, så har jeg bare "Default". Det har aldri vært noe der for meg å slette. ¤¤BILDE¤¤ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå