CP-Monkey Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Hei Har begynt å bruke WinAmp som er en mye bedre musikkavspiller enn itunes fordi den er mye raskere i respons etc. iTunes hos meg er i alle fall drit treigt! Tar to sek å søke opp en sang. Så: er det noen måte å synkronisere spillelisten i winamp med en iPod? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Nå ville jeg aldri i verden hatt Ipod, men winamp skal ha støtte for portable musikkspillere inkludert Ipod. Start media library, som du kan finne ved å trykke alt+L og finne frem til portables, derifra skal du kunne overføre de filene du vil. Lenke til kommentar
CP-Monkey Skrevet 24. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2009 Hehe, glem det. Fant det ut selv. 1) Last ned denne (utdatert om noen måneder, men google "ml_ipod download") 2) Innstaller plugin 3) Winamp ber deg donere noen dollar til pluginen som du hensynsløst tramper ned! 4) Nå skal iPod dukke opp under "devices". NB: Winamp kan ikke spille av filen den skal synkronisere under prosessen. AHHHH! Glad jeg er kvitt den siruppen av et avspillingsprogram: iTunes!!!!! Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 AHHHH! Glad jeg er kvitt den siruppen av et avspillingsprogram: iTunes!!!!! Du er klar over at det er iTunes/Apple og kryptering og hyppig oppdateringer av firmware på iPod som er problemet? Lenke til kommentar
CP-Monkey Skrevet 24. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2009 Nei det visste jeg ikke. Jeg bruker winamp nå, men om jeg skal synkronisere iPoden så bruker jeg iTunes. winamp klarte selvfølgelig å slette alle sangene som lå på iPoden av en eller annen grunn? Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Kort oppsummert: Apple har oppnådd det de vil med å låse iPod. Nemlig å få andre til å se elendige ut og at iTunes er det eneste som duger. Akkurat derfor holder jeg meg unna Apple. Lenke til kommentar
Komletor Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) Av en eller annen grunn så vil ikke musikken vise på iPoden når eg har synca den med Winamp. Det står at musikken er lagt inn og alt det, men når eg starter den opp så vil den alltid at eg skal velge språk. Har eg gjort noe galt? Edit: Fikk løst problemet. Endret 27. februar 2009 av Komletor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå