khan2k Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Hei, Jeg syns batteriet til min lenovo thinkpad r61 på 4 celler (følgte med) er for lite. Finnes det et batteri som har bedre kapasitet, men som ikke stikker ut? Håper på svar. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Høyst sannsynlig ikke, da 4 cellers batteri er standaren for små betteri, men du kan sjekke om de har 6 cellers batteri. Lenke til kommentar
khan2k Skrevet 24. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2009 Takk for kjapt svar. Vil en 6-celler batteri ikke stikke ut? Jeg vet at det finnes... Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 du får vel 4, 6 og 8, 8 tror jeg stikker ut ganske kraftig, 6 cellers viser kanskje bare en liten "bump". Lenke til kommentar
khan2k Skrevet 24. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2009 Er du helt sikker på at 6-celler ikke stikker så veldig ut? Har ikke lyst til å bestille en også se at det stikker veldig ut sånn at jeg må returnere... Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Prøv og google etter modellen av PC du har og 6 cell, se om du finner noen som har postet kanskje test bilde eller noe fra test av maskinen ellernoe? Eventuelt, forhør deg emd salg, de bør ha denne infoen tilgjengelig, eller kan finne ut for deg. Lenke til kommentar
ATG Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Prøv og google etter modellen av PC du har og 6 cell, se om du finner noen som har postet kanskje test bilde eller noe fra test av maskinen ellernoe? Eventuelt, forhør deg emd salg, de bør ha denne infoen tilgjengelig, eller kan finne ut for deg. 6Cellers stikker ut, ca 1.5-2.5cm. Lenke til kommentar
ExuZ Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 du kan jo sjekke opp om den thinkpaden du har kan bytte cdrom mot ekstra batteri. vet at det var mulig på tidligere modeller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå