Carl Sagan Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 (endret) Heisann. Skal ha ny skjerm til gaming, film og web. Nokså jevnt fordelt. Sitter nå og tenker på om jeg skal ha BenQ E2400HD eller G2400WD? Andre tips? Hva er forskjellen mellom de to skjermene? Endret 5. februar 2009 av Todda7 Lenke til kommentar
gsn Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Lurer litt på det samme. Kraftigere lystyrke og bedre responstid på HD? G2400WD: Maksoppløsning: 1920 x 1200 punkter Responstid: 5 ms Lysstyrke: 250 cd/m2 Kontrast: 1000 :1 Tilkoblinger: D-Sub/VGA, DVI-D, HDMI E2400HD: Maksoppløsning: 1920 x 1080 punkter Responstid - grå til grå: 2 ms Lysstyrke: 300 cd/m2 Kontrast (dynamisk): 10000 :1 Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Med frykt for at dette blir litt off topic, så må jeg hvertfall si at jeg personlig ikke har vært fornøyd med Benq-skjermer, brennere, eller noen Benq-produkter jeg har hatt overhodet. Jeg vet ikke om du har prøvd en av disse Benq-skjermene før, men dersom du ikke har det så anbefaler jeg deg å ta en titt på en først. Dette kan vel ikke være noe for deg eller? https://prisguiden.no/product.php?productId=107154 Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2009 Med frykt for at dette blir litt off topic, så må jeg hvertfall si at jeg personlig ikke har vært fornøyd med Benq-skjermer, brennere, eller noen Benq-produkter jeg har hatt overhodet.Jeg vet ikke om du har prøvd en av disse Benq-skjermene før, men dersom du ikke har det så anbefaler jeg deg å ta en titt på en først. Dette kan vel ikke være noe for deg eller? https://prisguiden.no/product.php?productId=107154 Tviler på at alle BenQ produktene kan være dårlige, men det kunne nok vært smart å sitt en ja. Den skjermen var en del dyrere enn de andre. Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Todda7: Om du er bestemt på en 24" så vil jeg ikke anbefale deg å synke for lavt i prisklassen. De billigste 24" er skikkelig skikkelig dårlige skjermer. Jeg hadde også tenkt meg noe i den prisklassen du ser på nå men endte opp med skjermen Ideal foreslår. Samsung Syncmaster er jeg ingenting annet enn storfornøyd. Skikkelig wow-følelse når jeg pakket den opp for en ukes tid siden. Den er meget behagelig på spill, og har en kontrast og lysstyrke som gjør film supert. I tilegg ser den ut og har en finish som gjør at den føles ut som om den egentlig er dobbelt så dyr. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2009 Todda7: Om du er bestemt på en 24" så vil jeg ikke anbefale deg å synke for lavt i prisklassen. De billigste 24" er skikkelig skikkelig dårlige skjermer. Jeg hadde også tenkt meg noe i den prisklassen du ser på nå men endte opp med skjermen Ideal foreslår. Samsung Syncmaster er jeg ingenting annet enn storfornøyd. Skikkelig wow-følelse når jeg pakket den opp for en ukes tid siden. Den er meget behagelig på spill, og har en kontrast og lysstyrke som gjør film supert. I tilegg ser den ut og har en finish som gjør at den føles ut som om den egentlig er dobbelt så dyr. Hmm ok da, godt tips. Noen god link på sammenligning mellom skjermene i den prisklassen? Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 De samsung skjermene er skikkelig bra, så jeg vil nå si det er verdt de to-tre hundre kronene i forskjell. Lenke til kommentar
gsn Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Lest litt tester rundtom den 24" BenQ, den sliter vist fælt med veldig mange andre oppløsninger enn 1080p. Kjøpte meg E2200HD (22") i dag og er svært fornøyd sålangt Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 Da er spørsmålet: Hva er forskjellen på 2433BW og 2443BW? Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) todda7: fint lite så vidt jeg kan se. 244 er litt tyngre og større. Tror bare det er snakk om noen designforskjeller og en annen type fot til skjermen. Jeg har 243 selv og den ser veldig stylish ut. Endret 5. februar 2009 av Pivotal Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 33 ser ut til å ha en vesentlig penere og mer moderne design. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Har selv den G2400WD skjermen. Som noen her sier, så er det langt fra den beste 24" , men den er ikke "skikkelig skikkelig dårlig". Den er OK, har ingen spesielle plusser, heller ikke minuser. Men du sier du skal bruke den til spill, så vil jeg anbefale en annen skjerm Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 Da blir det 2433BW. Takker for all hjelp Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Har en BenQ 2400 synes den er veldig bra jeg. Nå har ikke jeg kalibrert så veldig mye da jeg er mest redd for å tukle til, men er da bedre enn dajeg fikk den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå