Trylleblyant Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 (endret) Begynner å bli gammel den her. Ble ferdig med den i 2005, og har vel lagt den ut andre steder tidligere. Kommer vel ikke til å kunne gjøre noen endringer på den, siden harddisken som prosjektfila til Reason ligger på er svidd, men alltid moro med feedback uansett. Lars G. - My Sanity Returns (OBS! Lang intro ) Endret 23. januar 2009 av Trylleblyant Lenke til kommentar
Rognalf Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Produksjonen rent teknisk sett er ikke helt på topp, men selve låta er kjempebra Jeg får sånn god stortrance-følelse når jeg hører på denne ^^ Lenke til kommentar
Xzii Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Denne kunne jeg tenkt meg å remixe om det var mulig. Synes kanskje bassen forsvinner, både fra kick og selve basslinja. Lenke til kommentar
Thensrud Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) Sykt bra imo. Med kanskje litt andre valg av percussions, litt modifisering av bassen og kick, så hadde den blitt perfekt. Elsker melodien. Burde ikke legge denne låta til side og glemme den, hvis du får finstilt på den, så kan du komme langt med denna.. Er typisk sånn type trance som selveste Above & Beyond spiller i Trance around the World setta sine. Og du skal ikke se bort fra at denne låta kan komme seg inn i en Trance around the World episode, hvis du får finpussa litt på den, så bra mener jeg faktisk den er. Edit: En idé kunne kanskje vært å sette ned tempo en smule og rydde litt i synthsa også, blir til tider litt mye oppå hverandre, også heller bytte ut standard parcussions med noe du kanskje klarer å lage selv, bruk mye tid på å tweake noen lyder, eller kanskje til og med lag noe selv fra starten og putt det i låta, for å få den mer original. Endret 25. januar 2009 av Thensrud Lenke til kommentar
Trylleblyant Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 Takk for tilbakemeldinger Som sagt, så får jeg ikke endret på låta, med mindre jeg får reparert harddisken, og det har jeg ikke råd til for øyeblikket, men i framtida så skal jeg nok få den opp og gå igjen, eller iallefall få redda ut musikkarbeidet mitt. Hadde 4 års arbeid på den disken, og dum som jeg var hadde jeg ikke fått tatt sikkerhetskopi av alt. :/ Lenke til kommentar
Rognalf Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Manglende sikkerhetskopi brant jeg meg også på i høst. Flaks at jeg hadde de fleste mp3-filene på mp3-spilleren, men mye gikk allikevel tapt. Lenke til kommentar
Martin.F Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Helt vill låt Digger den! Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Der funket den igjen ja. Meget bra dette faktisk. Som andre nevner, får "stor-trance" følelse av den jobber du fortsatt med slikt? Må vel ha mekket noe mer siden 2005 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Er trist, har mistet mye god musikk som jeg har mekket pga hardisk krasj. Har mp3 men hva hjelper det når filen med alle instrumenter og noter er borte. Fin låt, noen problemer med enkelte instrumenter men eller veldig bra laget. Lenke til kommentar
Asbjørn H Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Denne var sweet! Herlig drivende, og stor og fin klang! Signa du den? Lenke til kommentar
Trylleblyant Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2009 Denne var sweet! Herlig drivende, og stor og fin klang! Signa du den? Takk takk Aldri prøvd. Har bare latt den ligge ute diverse steder. Jeg har vel aldri hatt noen store ambisjoner utover å bare lage musikk og håpe folk liker det, men selvfølgelig, hadde noen villet signe noe av musikken min, så hadde jeg nok ikke sagt nei Jo forresten. Noe litt eldre musikk jeg har laget ble benyttet på Team Japan Auto's DVD fra Gatebil 2005, så noe kan jeg da skryte av å ha fått ut av det Lenke til kommentar
Asbjørn H Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Takk takk Aldri prøvd. Har bare latt den ligge ute diverse steder. Jeg har vel aldri hatt noen store ambisjoner utover å bare lage musikk og håpe folk liker det, men selvfølgelig, hadde noen villet signe noe av musikken min, så hadde jeg nok ikke sagt nei Jo forresten. Noe litt eldre musikk jeg har laget ble benyttet på Team Japan Auto's DVD fra Gatebil 2005, så noe kan jeg da skryte av å ha fått ut av det Hvis du lagde denne i 2005, aldri har prøvd å signe noe, og har hatt fremgang siden den gang er det på høy tid du sender demo til plateselskaper! Jeg har fått kontrakt på en låt nå (til et ikke så altfor lite selskap heller), og såvidt jeg kan høre har låta di høyere teknisk nivå enn min. Så kjør på mann! Hvis du ikke vet hvor du skal sende demoer kan jeg gi deg en liste på PM (de kommer ikke til å finne musikken din på egenhånd!) Lenke til kommentar
Trylleblyant Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 Hvis du ikke vet hvor du skal sende demoer kan jeg gi deg en liste på PM (de kommer ikke til å finne musikken din på egenhånd!) Nei, er ikke helt sikker på hvor jeg skal sende sånt, så send meg gjerne en liste. Det skader jo ikke å gjøre et forsøk Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Hva slags program og samples har du brukt? Edit: Ah, Reason, så ikke i førsteposten. Noen spesielle refills, samples, pakker? Endret 19. februar 2009 av CAT-scan Lenke til kommentar
Trylleblyant Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 Hva slags program og samples har du brukt? Edit: Ah, Reason, så ikke i førsteposten. Noen spesielle refills, samples, pakker? Har brukt Nord Lead refill til NN-XT sampleren sammen med en lead-patch jeg skrudde i Malström til lead-synth partiet mot slutten. Sånn ellers har jeg skrudd sammen pads, bass og sånne ting selv i Malström og Subtractor, og så har jeg brukt noen lydeffekter og trommesamples fra Wired-refillen til Zero-G Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå