Gå til innhold

Kan denne fargen brukes som bluescreen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kor nøyaktig på fargeskalaen er ein bluescreen eller greenscreen? Det er vanskeleg å luke ut alle blåfarger eller grønnfarger dersom ein brukar mykje screen, så kor langt vekk frå den optimale fargen må ein være for at den ikkje skal bli registrert som screen?

 

Om du har eit fargekart med grønn, vil det gradvis bli mindre eller er det eitt punkt den skifter?

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ehh, Unnskyld Zeph men den skjønte eg ikkje heilt?

 

Me gjorde eit forsøk på løye med å bruke eit opplyst kvitt lerret som bluescreen igår med eit gammelt Dv kamera. Hehe, kan sei resultatet blei deretter. Blei umulig å få skilt han med filma vekk frå bakgrunnen uten at hudtonar forsvant, men var ein grei måte å øve på.

Lenke til kommentar

Det er to ting som er viktig ved å bruke bluescreen eller greenscreen. Det er 1, at du må bruke en farge som ellers blir lite brukt (eller at det er god avstand mellom samme farge slik at du lett og raskt kan maske den ut),

og 2, at du lyssetter slik at det er skarpt skille mellom screen'en og forgrunnen (da helst en lampe bak som lyser opp konturen til det foran screen'en)

 

Alt blir sett i forhold til kamera.

Lenke til kommentar

Poenget mitt var om du f.eks. har ein grønnfarge lik fargen midt på det grønne området på dette kartet:

 

Corel_ColorChart_510.JPG

 

Om du då skriv ut det fargekartet og held framfor kamera, vil det bli litt og litt meir effekt av greenscreen frå greenscreenfargen og utover mot andre farger eller er det på eit punkt det koplar inn? Kor nøyaktig klarer kamera å dele det opp? Kor langt vekk frå basefargen må du før du ikkje får greenscreeneffekt lengre.

Lenke til kommentar

Vel, har du eit kamera av litt kvalitet vil det bli større forskjell på fargane iallefall.

Akkurat korleis kamera skiller på det blir vel litt individuelt frå merke. Med kamera eg brukte sist kunne du gå eit stykke frå basefarge og allikevel tok den vekk. I premiere som eg nyttar kan du då skru thin line til f.eks 1 så vil den ta litt grovere og du får meir med i 1 effekt. Men beste er jo å legge inn effekten 2-3 gonger om du vil ha det fint.

 

Mulig eg misforstår litt her.

Endret av E7ite
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...