Dalla90 Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Hei! Jeg har gått VG1 Elektro, VG2 Data og Elektronikk og går nå VG2 IKT-servicefag. Altså dette er mitt 3. år på VGS. Vil dette gjøre at jeg stiller dårligere ann i forohold til de som bare har gått 2 år? Sånn i forhold til å finne en lærlingeplass. -Dalla Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Det har i noen tilfeller gjort folk mindre ettertrakta i noen få bedrifter fordi de får mindre statsstøtte siden du har lengre utdanning. Men et sånt sted ville jeg ikke jobba selv hvis det var det som var innstillingen deres. Tror nok ikke det blir noe problem for deg å finne plass. Bare vær aktiv og søk på flere steder på en gang Lenke til kommentar
Dalla90 Skrevet 24. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2009 Takk for svar Skal på utplassering nå på mandagen og jeg spør alltid om muligheten for lærlingeplass hvis jeg liker stedet. Leter aktivt på nettet etter mulike plasser også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå