Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

ruter som restarter seg selv hele tiden


Anbefalte innlegg

hva er det som er galt med ruteren min, den restarter seg hvert 10-15 minutt, begynner og bli rett og slett jæv-- irritert over dette, så jeg trenger ett svar på dette nå snart for ellers kommer denne nye ruteren min til og gå rett vest(bokstavelig også!)

 

det er en jensen web:link 39300 hvis det har noe og si, jeg har prøvd og finne svar, men tror ikke jeg har lett på rette stedene, så gjerne tips. PS. ruteren ble kjøpt for 2 dager siden og ble tatt i bruk første gang for ca. 6 timer siden

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har vært inne på nettsidene til produsenten ( http://www.jensenscandinavia.com/download....oductID=WL39300 ), men der er det ingen oppdateringer av verken drivere, software eller firmware som er tilgjengelig.

 

FRITZOR:

det er jo sant, men det hadde jeg faktisk glemt, men uansett så ville jeg se om det var noen svar og få rundt på nettet før jeg kontaktet dem

Endret av kompis_25
Lenke til kommentar

har oppdatert driverne på alle pc'ene som er tilkoblet, men det har ikke hjulpet stort, den klarer kanskje og holde linja litt lengre enn før, men er langt fra fikset,

 

så jeg håper det finnes noen flere som vet noe om hva som er galt, hvis ikke så er det rett tilbake til buttikken med den førstkommende mandag

 

og eneste som pleier og bruke nettet nå når dette skjer er nettleser og skypen, men tror ikke det er her problemer ligger siden jeg fint kunne kjøre disse + flere programmer på den gamle ruteren min

Lenke til kommentar

det er nettopp det jeg kommer til og gjøre til mandag tenker jeg, eneste er at hvis jeg skal bytte til ett annet merke, så må jeg velge og heller ta telenor sin speedtouch-ruter siden jeg ikke har ett vanlig modem og koble imellom.

 

men hvilken av de 2 ville dere ha valgt, prøvd med en ny jensen ruter av samme type, eller ha gått for telenor sin speedtouch-ruter?

eller kom med navn på andre ruter-modem som jeg kan bruke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...