kompis_25 Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 hva er det som er galt med ruteren min, den restarter seg hvert 10-15 minutt, begynner og bli rett og slett jæv-- irritert over dette, så jeg trenger ett svar på dette nå snart for ellers kommer denne nye ruteren min til og gå rett vest(bokstavelig også!) det er en jensen web:link 39300 hvis det har noe og si, jeg har prøvd og finne svar, men tror ikke jeg har lett på rette stedene, så gjerne tips. PS. ruteren ble kjøpt for 2 dager siden og ble tatt i bruk første gang for ca. 6 timer siden Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Oppdatert firmvaren? Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Du har gratis support med Jensen i 3 mnd, ring dem, fiks problemet eller få retur nummer. Lenke til kommentar
kompis_25 Skrevet 23. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2009 (endret) har vært inne på nettsidene til produsenten ( http://www.jensenscandinavia.com/download....oductID=WL39300 ), men der er det ingen oppdateringer av verken drivere, software eller firmware som er tilgjengelig. FRITZOR: det er jo sant, men det hadde jeg faktisk glemt, men uansett så ville jeg se om det var noen svar og få rundt på nettet før jeg kontaktet dem Endret 23. januar 2009 av kompis_25 Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Dette routermodemet er så nytt at det er ikke noen oppdatering ute til det, men du kan teste og oppdatere driverenne på PCene, wireless og kabel, har vært borti wireless drivere som får routers til og restarte. Men om problemet vedvarer etter det så erre bare og kontakte supporten. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Kjører du bittorrent så kan det være årsaken til krasjene... Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Dette er ikke noe vanlig problem, så jeg regner med at om du har oppdatert nettverks kort og problemet vedvarer så bytter Jensen supporten denne routeren tvert. Lenke til kommentar
kompis_25 Skrevet 24. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2009 har oppdatert driverne på alle pc'ene som er tilkoblet, men det har ikke hjulpet stort, den klarer kanskje og holde linja litt lengre enn før, men er langt fra fikset, så jeg håper det finnes noen flere som vet noe om hva som er galt, hvis ikke så er det rett tilbake til buttikken med den førstkommende mandag og eneste som pleier og bruke nettet nå når dette skjer er nettleser og skypen, men tror ikke det er her problemer ligger siden jeg fint kunne kjøre disse + flere programmer på den gamle ruteren min Lenke til kommentar
Jaguaren Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Er ikke så mye å spekulere på. Høres ut som den er rett og slett defekt, ikke uvanlig i det hele tatt samme hva du kjøper. Jensen har uansett aldri vært noe gildt. Levere den inn få deg en ny, evt noe annet, feks Linksy, Dlink, Buffalo. Lenke til kommentar
kompis_25 Skrevet 24. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2009 det er nettopp det jeg kommer til og gjøre til mandag tenker jeg, eneste er at hvis jeg skal bytte til ett annet merke, så må jeg velge og heller ta telenor sin speedtouch-ruter siden jeg ikke har ett vanlig modem og koble imellom. men hvilken av de 2 ville dere ha valgt, prøvd med en ny jensen ruter av samme type, eller ha gått for telenor sin speedtouch-ruter? eller kom med navn på andre ruter-modem som jeg kan bruke. Lenke til kommentar
kompis_25 Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 beklager dobling, men er det noen som har forslag til hva jeg bør bytte til hvis jeg burde bytte ruter-merke? Lenke til kommentar
Sikelik Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 mistenker defekt strømadapter. vil anbefale dlink dir-655. har vært borte i en del rutere etterhvert, og denne har jeg særdeles få negative ting å si om sålangt. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) har nettopp byttet min Linksys pga problemer med att den mista nettet regelmessig, gikk for en DIR-655, og så langt er jeg storfornøyd! Endret 27. januar 2009 av Simkin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå