enden Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Mener jeg så (en gang for leeegne siden) at noen som kjørte en gammel nt-versjon hadde muligheten til å ha flere skrivebord helt uavhengig av hverandre, og at de kunne veksle mellom disse ved hjelp av hurtigtaster. Fant nettop(:oops:) ut at nvida nview gir denne muligheten. Veldig praktisk! Problemet er at nview ikke gjør skrivebordene helt auvhengige. man kan f.eks. ikke skjule ikonene på det ene, og ha de framme på det andre (eller ha forskjellige ikoner for den saks skyld). Jeg kunne tenke meg å ha totre helt uavhengige skrivebord (helst uten 3. parts programvare, men shit - må man så man). Noen som vet? Lenke til kommentar
Nobu Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Sorry, jeg vet ikke noe om dette, men vil bare spørre en ting, selv om det sikkert kvalifiserer til å være et dumt spørsmål. Hva er fordelen med flere skrivebord? Lenke til kommentar
enden Skrevet 14. april 2003 Forfatter Del Skrevet 14. april 2003 finnes ikke dumme spm, bare dumme svar vet ikke hvilken kategori følgende faller inn under, men here goes: Jeg er et stort geni, og som store genier flest jobber jeg med en million ting samtidig. Jeg er og manisk ordensmenneske. Ser du konflikten? Anyway, jeg driver med programmering i trefire språk, ofte like mange prosjekter om hverandre. Samtidig gjør jeg hverdagslige ting som å surfe, lese mail, parte tull på forumet her osv. For å gjøre hele suppa værre, så bruker dama mi maskinen endel... Tenk deg det sammensuriumet av vinduer som ligger på taskbaren min nå.. Forestill deg så et eget skrivebord for java, et for html, et til dama og et til mail/web/generelst piss. Tilordne disse til henholdsvis ctrl+F9-F12 voila, kaos borte NB: geni <-- hahahahahahahahaha Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 kjør linux, der har du muligheten En annen mulighet er rettogslett mange brukere, og så bare ta switch user, tar ikke så lang tid, men pc'en blir treg av mange brukere på en gang... Lenke til kommentar
enden Skrevet 14. april 2003 Forfatter Del Skrevet 14. april 2003 linux er en mulighet, men jeg er litt "redd for det", Liker win litt for godt Tror nok pc'n blir tregere av mange skrivebord og... Uansett så er ikke flere brukere noe alternativ. Serverene mine er litt sensitive ovenfor sånt... Lenke til kommentar
lk Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Virtual Desktop Manager, finner det her: http://www.microsoft.com/windowsxp/pro/dow...s/powertoys.asp Hadde det en stund og det funger greit, men desverre ikke like bra som i min kjære windowmake. lk Lenke til kommentar
enden Skrevet 14. april 2003 Forfatter Del Skrevet 14. april 2003 Virtual Desktop Manager, finner det her: http://www.microsoft.com/windowsxp/pro/dow...s/powertoys.asp Hadde det en stund og det funger greit, men desverre ikke like bra som i min kjære windowmake. lk Som det meste fra ms så virket det dårlig, dvs det virket, em ikke etter forventning... Man kan fortsatt ikke ha ulike ikoner på de ulike skrivebordene, og de mangler endel fance funksjoner nvida har Foretrekker nvida sin løsning. Noen andre? Lenke til kommentar
Osram Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Forestill deg så et eget skrivebord for java, et for html, et til dama og et til mail/web/generelst piss. Tilordne disse til henholdsvis ctrl+F9-F12voila, kaos borte Hva skal dama med eget skrivebord da? Holder det ikke med kjøkkenbenken...? Kan tilordnes med Ctrl+Alt+Home eller Meny-tasten... :smile: Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Hva skal dama med eget skrivebord da? Holder det ikke med kjøkkenbenken...? Kan tilordnes med Ctrl+Alt+Home eller Meny-tasten... :smile: Hoho....datt nesten av stolen når jeg forstod den Er det noen som har erfaring med GF + Matrox g450? Eller mange g450 sammen? Er link kabelen mellom Voodoo2 kort akkurat lik en floppy kabel? (den interne) Må du ha den d-sub (15 pin skjermkabel) kabelen mellom de to Voodoo2 kortene i tilleg til at du har en fra 2d kortet ? Lenke til kommentar
enden Skrevet 15. april 2003 Forfatter Del Skrevet 15. april 2003 Hva skal dama med eget skrivebord da? Holder det ikke med kjøkkenbenken...? Kan tilordnes med Ctrl+Alt+Home eller Meny-tasten... :smile: Bra dama er på ferie. Hadde hun lest dette innlegget over skulderen min, så hadde jeg fått grisebank PS. helt enig. De føkker bare opp maskinene våre PPS Moderatorer: venligst sensurer og lukk denne tråden på søndag ca litt før 1800 (da kommer hun hjem) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå