Douglas Quaid Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Eg går og funderer på om eg skal kjøpe PS3 og har funne ut at Spaceworld ser ut til å ha det beste alternativet. No har det seg slik at denne vert levert med engelsk straumkabel og ein overgang til det norske systemet. Eg lurer difor på om det går an å bruke ein vanleg straumkabel for PC og pc-skjerm. Ut frå kontakta på PS3en ser det ikkje ut til å vere noko i vegen for det i alle fall. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Eg går og funderer på om eg skal kjøpe PS3 og har funne ut at Spaceworld ser ut til å ha det beste alternativet. No har det seg slik at denne vert levert med engelsk straumkabel og ein overgang til det norske systemet. Eg lurer difor på om det går an å bruke ein vanleg straumkabel for PC og pc-skjerm. Ut frå kontakta på PS3en ser det ikkje ut til å vere noko i vegen for det i alle fall. Det er ikke noe problem, det fungerer fint med pc strømkabel! Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 23. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2009 Ja eg tenkte meg det. Takk for svar. Lenke til kommentar
eskern Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 jepp--- omformeren sitter nemlig inni PS3.. dermed kan du egentlig bruke alle slags strømkabler som har den inngangen Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Jeg kjøpte den pakken hos Expert på fredag, for samme pris med norsk strømkabel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå